מפוני עמונה חוששים: "גורמים קיצוניים יסכלו את החלטת הממשלה"

    איתי גדסי 4 Comment on מפוני עמונה חוששים: "גורמים קיצוניים יסכלו את החלטת הממשלה"

    מפוני 'עמונה' קוראים לשרי 'הבית היהודי' להעביר מחר את החלטת הקמת היישוב החדש שהובטח להם • "במסגרת דיון שנערך הפסח, היועמ"ש של יו"ש טען שאין להוציא צו אלוף"

    הגירוש מעמונה, תשע"ז צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שני הקרוב תערך ישיבה מכרעת בלשכת ראש הממשלה בענין הקמת הישוב הזמני החדש למפוני עמונה. מוקד הדיון יהיה בשאלה האם יוצא צו אלוף להקמת אתר מגורים זמני באדמות הישוב החדש או לא.

    המשמעות היא האם יוקם הישוב החדש מיידית כפי ההחלטה עליה הכריז ראש הממשלה או שהמהלך יידחה.

    לדברי תושבי 'עמונה': "במסגרת דיון שנערך לפני פסח במשרד המשפטים טען היועץ המשפטי של יו"ש שאין להוציא צו אלוף שיאפשר הקמת אתר מגורים זמני בהליך מקוצר באדמת הישוב החדש. זאת, כיוון שלדעתו 'אין דחיפות לכך. אין צורך כי הפינוי כבר בוצע'" מפוני עמונה מגדירים זאת כהתעמרות בהם ובמשפחותיהם.

    מפוני 'עמונה' דורשים מראש הממשלה שיצא צו אלוף שיאפשר הקמה מיידית של אתר מגורים כך שבקיץ הם יוכלו להיכנס לקראווילות באדמת הישוב החדש. הם קוראים לשרי "הבית היהודי" "שלא לתת לגורמים קיצוניים לסכל החלטת ממשלה כל כך חשובה שלא היתה כמותה 20 שנה להקים ישוב חדש ביו"ש".

    הם מזכירים כי לפני עשרים שנה, בממשלת נתניהו הראשונה, הם הקימו את 'עמונה' "היום" הם אומרים "אחרי 20 שנים של הקרבה וחלוציות אנחנו נמצאים בפני שוקת שבורה. יש את היכולת לשנות את זה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין זו אכזריות כלל יכולים היו להתפנות ברצון

    2. 1

      איך יהודים מסוגלים להתנהג ככה???
      כמו חיות, למשטרה ולמפנים אין לב!!