ראש הממשלה הודיע על כוונתו לעמוד בראשות וועדה

    איתי גדסי 2 Comment on ראש הממשלה הודיע על כוונתו לעמוד בראשות וועדה

    ראש הממשלה הודיע על כוונתו לעמוד בראשות וועדה שתעסוק ברווחתם של ניצולי השואה, לדבריו "הממשלות בראשותי הגדילו את התקציבים ויש להבטיח שהכסף יגיע אליהם ביעילות" • וגם, שביתת הרעב של המחבלים ודחיית שידורי התאגיד

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית ליום הזיכרון לקדושי השואה שיצוין הערב ומחר והצהיר כי בכוונתו לעמוד בראש ועדה לבחינת דרכים לשיפור מצבם של ניצולי השואה.

    נתניהו הצהיר כי ממשלות ישראל בראשותו הגדילו באופן משמעותי את התקציבים לניצולים אך עם זאת חייבים להבטיח שהכסף יגיע אליהם במהירות וביעילות ובעניין זה יש עוד מה לשפר ולתקן. בנוסף, הביע נתניהו צער על התבטאויות חברי הכנסת מול הורים שכולים בדיון בוועדה לביקורת המדינה בשבוע שעבר ולדברי ראש הממשלה היה צורך להתנצל על כך מידית וטוב שהדבר נעשה.

    בהתייחסו לשביתת הרעב של האסירים הפלסטינים קרא ראש הממשלה נתניהו לרשות הפלסטינית להפסיק לממן מחבלים היושבים בכלא ולתמוך כספית בבני משפחותיהם. הוא הדגיש כי ישראל מובילה מדיניות נחושה ואחראית על פי הנורמות הבינלאומיות ולא על פי תכתיבי מחבלים.

    בתוך כך, הממשלה וועדת השרים לחקיקה אישרו את הצעת החוק לדחיית תחילת פעילות תאגיד השידור הציבורי החדש בשבועיים. הכנסת צפויה לדון באישור ההחלטה במהלך השבוע בדיון פגרה מיוחד. יושב ראש ההסתדרות, אבי ניסנקורן, שב והזהיר היום מפני שביתה כללית במשק אם לא יוסדר נושא השידור הציבורי עד מחר.



    2 תגובות

    מיין תגובות