דרעי תוקף את מנדלבליט ודורש: "לקיים דיון מורחב בבג"ץ"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי תוקף את מנדלבליט ודורש: "לקיים דיון מורחב בבג"ץ"

    דרעי מתח ביקורת על מנדלבליט שלדבריו נמנעי מלהעביר את החלטתו לביטול חוק העזר העירוני • דורש: "לקיים דיון נוסף בבג"ץ בהרכב מורחב"

    אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי מותח ביקורת על בג"צ והיועץ המשפטי לממשלה בעקבות ההחלטה שהתקבלה בשבוע שעבר לאפשר פתיחת מרכולים בשבתות בעיר תל אביב.

    השר דרעי מתח ביקורת על היועץ המשפטי, אביחי מנדלבליט שלדבריו נמנע מלהעביר את החלטתו לביטול חוק העזר העירוני לעירית תל-אביב והדבר הוביל להתערבות בג"צ ופסיקתו להתיר מסחר בתל-אביב בשבת. שר הפנים דרעי הצהיר היום בישיבת הממשלה כי ביקש מהיועץ המשפטי לממשלה "לקיים דיון נוסף בבג"ץ בהרכב מורחב של שופטים בנושא השבת".

    כזכור, בשבוע שעבר החליט בג"ץ במה שהוגדר ע"י מי מהפוליטיקאים החרדיים כמחטף, לאשר את חוק העזר העירוני של עיריית תל אביב, המתיר פתיחת חלק מהחנויות בעיר בשבת. בתגובות היו נסערות והיה מי שקרא לחוקק חוק עוקף בג"ץ שיעקוף את ההחלטה הזו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה דרעי רוצה ממנלבליט?
      הוא בסך הכל עשה לדרעי את העבודה
      דרעי הוא זה שכזכור אמר:
      "בסופו של דבר, החילונים יחליטו איזו שבת הם רוצים"
      הנה הציטוט של דבריו בקול חי "תבין, בבני ברק לא מחללים שבת, בהר נוף לא מחללים, אבל הציבור החילוני בישראל צריכים לדעת, עם כל הכבוד, שאנחנו נאבקים בשבילם על מהותה של השבת צביונה היהודי של מדינת ישראל, אבל בסופו של דבר – הם יצטרכו להחליט איזו שבת הם רוצים. אנחנו לא נכוף על אף אחד מה לעשות, ואנחנו נצטרף לראות בעז"ה מה יכולים לעשות. צריכים גם לזכור שיש לנו לדאוג לחינוך שלנו, ולזכויות של הציבור שלנו אנחנו חיים בתוך מדינה חילונית – אמנם יהודית – אבל חילונית, שכשהיום אתה מדבר אתם הם לא מבינים את המהות של שבת".
      הנה הקישור לכתבה בקול חי:
      /radio/346540/
      עם כל הכבוד, דרעי כנראה מפחד מבית המשפט וכו' והיה צריך לקחת את זה בחשבון מראש לפני שרץ לכנסת.