זה לא מילים מכובסות • אתי קצבורג עם כמה טיפים למכונת כביסה שלכם

    אם נהגתם לפי ההוראות ובסופו של דבר הבגד נהרס מה עושים? מה חק הגנת הצרכן במקרים מעין אלה?
    אתי קצבורג 1 Comment on זה לא מילים מכובסות • אתי קצבורג עם כמה טיפים למכונת כביסה שלכם

    כל עקרת בית ממוצעת עסוקה בימים אלו בהחזרת הבית למסלול • בכיבוס בגדי החג והחזרתם לארונות בשלום • איך שומרים על הכביסות כמו חדש? מה עושים בכדי שלא ייהרס שום דבר • מירי טראוב נותנת בהם סימנים

    אם נהגתם לפי ההוראות ובסופו של דבר הבגד נהרס מה עושים? מה חק הגנת הצרכן במקרים מעין אלה?
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חג הפסח כבר מאחורינו. ערימות הכביסות מהוות עדות דוממת למה שהתחולל כאן. שילוב של מצות ויין, שמן וביצים לא היטיבו עם מיטב המחלצות החגיגיות שנהנו לאכול גם כן. כתמים אכזריים חסרי בושה התנחלו על החולצות הלבנות, על שמלת המשי בצבעי פסטל. ועל מכנסי הבנים האלגנטיים. אז איך בכלל שומרים על בגדים ונותנים להם את הכבוד הראוי?

    איך דואגים לכבס אותם מבלי שיתכווצו או יחליפו צבע?

    הרגשתן פעם תחושה חמוצה כששמלת השבת הבהירה הפכה לסגול כהה בגלל חוסר זהירות? לא כיף בכלל. מירי טראוב מנהלת "קידס בייסיק" נותנת לנו טיפים לכיבוס נכון ומקצועי, וכן מהו חק הגנת הצרכן במקרה של בגד שמאבד את צבעו או נהרס.

    1. אף פעם אל תסמכו על המכונה שלכם שהיא הכי טובה ועל התוכנית כביסה הכי קצרה או על כך שבחיים לא היה לכם פאשלות בכביסה, בקיצור אל תתחכמו איתה כי היא יכולה להיות מעצבנת מאד, המכונה.

    2. לפני שאתן מכניסות בגד חדש כביסה חשובנה על כך 3 פעמים.

    3. שימו לב לבד – האם הוא בד רגיש כמו שיפון דק, תחרה עדינה והיצמדו להוראות הכביסה.

    4. התייחסו יפה לתוספות השונות שעל הבגד, האם יש אקססוריז, אפליקציה שיכולים ליפול/להחליד/להתקלקל? הסירו אותם לפני (שלא ייהרס ולא יהרוס את תוף המכונה).

    5. ישנם צבעים שיכולים לרדת בכביסה ולצבוע את שכינהם בלי ייסורי מצפון, איך יודעים את זה מראש? מניחים את הבגד בגיגית עם מים לפני הכביסה אם המים נצבעים עד רבע שעה לאחר ששמתם את הבגד הבגד מוריד צבע ותכבסו אותו הנפרד (לפחות פעם ראשונה).

    6. בגדים שנוטים להתכווץ כותנה/תחרה, נסו לכבס ביד כמו פעם. בכביסה קרה או בקערה נפרדת.

    7. רק אם אתם בטוחות מאה אחוז או בהעדר הוראות אחרות -הכניסו למכונה.

    המוטו הוא רחמו על הבגד 😉 לפני שהוא הולך להתגלגל לו ולקפוץ מינימום 600 סיבובים גם בכביסה הקצרה והעדינה ביותר. וגם הכסף שלכם שווה משהו לא? אם נהגתם לפי ההוראות ובסופו של דבר הבגד נהרס מה עושים? מה חק הגנת הצרכן במקרים מעין אלה? בגדול מה שכתוב על הטיקט הפנימי זה מה שהחנות מחויבת עליו עם כתוב בפנים כביסה ביד למשל, הלקוח מחויב לכבס ביד. ואם קרה משהו לבגד כיון שהלקוח לא פעל בהתאם להוראות החנות לא מחויבת להחזיר לו כלום.

    מצד שני להפך אם כתוב שלושים מעלות וקורה משהו והבגד נפגם למרות שהוא כובס בהתאם לכללים החנות מחויבת להחזיר את הבגד במלואו.

    בנימה אישית מירי אומרת: "כשמגיעים אליי לחנות עם בגד פגום אני לוקחת אותו ומכבשת בהתאם להוראות ורואה מה קורה אחר כך לפעמים הלקוח צודק אבל לא תמיד, אפשר תמיד לנהוג לפנים משורת הדין אבל חשוב יותר להקפיד מראש על הכללים כדי לחסוך אי נעימויות לשני הצדדים".

    והעיקר קיץ בריא.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הכי טוב לקחת למכבסה ולגמור סיפור