עתירה שהוגשה כנגד חברת נדל"ן בבעלות דתית – נדחתה

    צבי הדס No Comments on עתירה שהוגשה כנגד חברת נדל"ן בבעלות דתית – נדחתה

    העתירה שקבלה על דרכי הפרסום של החברה נדחתה • 'באמונה': "ניסיון העותרים ילדותי"

    הדמיית בניה • אילוסטרציה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עתירה שהוגשה כנגד חברת הנדל"ן, "באמונה", המשווקת את פרוייקט 'כרמי גת' העלתה טענה כי החברה מפרסמת את הפרוייקט באופן שאינו פונה לכלל הציבור, נדחתה. לדברי השופטת "אין לשלול את הטענה לפיה מכירה לכל דורש היא בגדר שיווק שאינו מפלה".

    ישראל זעירא מנכ"ל 'באמונה' נדל"ן אמר "בית המשפט המחוזי דחה את דרישת האגודה לזכויות האזרח לקנוס את חברת 'באמונה' בעשרות מיליוני שקלים. ובכך קיבל את טענת חברת 'באמונה' כי היא משווקת את הפרויקט בפרסומיה כאשר הוא 'פתוח לכלל הציבור'. בית המשפט קבע כי על החברה להמשיך ולמכור את הדירות, כפי שהיא אכן עושה על פי הצהרתה לפני בית המשפט, לכל דורש. בכך נדחתה למעשה דרישתה של האגודה שכביכול חברת באמונה מפלה לרעה ציבור שאינו שומר מצוות ברכישת הדירות בפרויקט בכרמי גת".

    יצוין כי השופטת נאוה בן אור פסקה עקרונית כי "ככל שכוונת העותרת בעתירתה המתוקנת הייתה להידרש לשאלת אופן פרסום הפרויקט (להבדיל מאופן שיווקו), הרי שהוראה ברורה בעניין זה נכללה בתנאי המכרז, ואין לשלול את הטענה לפיה מכירה לכל דורש היא בגדר שיווק שאינו מפלה, העולה בקנה אחד עם לשונו של המכרז הקונקרטי העומד לדיון לפניי". בדבריה אלה קיבלה למעשה השופטת בן אור את טענות חברת "באמונה" כי אין לכפות עליה דרכי פרסום כלשהן בשעה שהיא מוכרת את הדירות לכל דורש.

    עוד אמרו ב"באמונה" כי "ניסיון האגודה לזכויות האזרח להציג את ההיפך הינו ילדותי והיפך האמת".



    0 תגובות