הנשיא ריבלין: "אנשים לא מבינים את עומק השפעתו של הרבי מלובביץ'"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הנשיא ריבלין: "אנשים לא מבינים את עומק השפעתו של הרבי מלובביץ'"

    הנשיא ראובן ריבלין לכותבי הספר "ברגע האמת", העיתונאים שלום ירושלמי, יוסי אליטוב ואריה ארליך "אנשים לא מבינים עד כמה הייתה עמוקה השפעתו של הרבי מלובביץ'. לא תהיה אות בספר הזה שלא אקרא"

    נשיא המדינה, רובי ריבלין ומחברי הספר, יוסי אליטוב, אריה ארליך ושלום ירושלמי
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה, רובי ריבלין, אירח אתמול (ד') בלשכתו את העיתונאים שלום ירושלמי, יוסי אליטוב ואריה ארליך, לרגל צאתו לאור של ספרם החדש – 'ברגע האמת: הרבי מלובביץ' והדיאלוג הביטחוני-מדיני עם מקבלי ההחלטות בישראל'. הספר, הוענק לנשיא על ידי המחברים בהקדשה אישית והתקבל בברכה על-ידי הנשיא.

    במהלך הפגישה הממושכת עם מחברי הספר העלה הנשיא זיכרונות מפגישתו והתכתבויותיו עם האדמו"ר מחב"ד, רבי מנחם מנדל שניאורסון זצ"ל, וסיפר על קשריו ומפגשיו של אביו, פרופסור יוסף יואל ריבלין ז"ל, עם הרבי. נשיא המדינה ציין כי "הרבי מלובביץ' הוא אישיות יוצאת דופן, דמות מאוד מיוחדת ביהדות. הוא היה מנהיג, לא רק ברמה ההלכתית או רק ברמה התפיסה הדתית – הוא היה מנהיג שהיכולות שלו להשפיע על אחרים היו בעלות עצמה אדירה".

    "לא תהיה אות בספר שלא אקרא" | הנשיא ומחברי הספר

    "לא תהיה אות בספר שלא אקרא" | הנשיא ומחברי הספר

    נשיא המדינה הרחיב וסיפר על תחנות לאורך הקריירה הציבורית שלו שבהן נתקל בהשפעתו של האדמו"ר על תהליכים במדינת ישראל, וציין "כשהיית רואה את הרבי מלובביץ' היית מרגיש תחושה מיוחדת של התרוממות רוח מול המנהיג הענק הזה. הרבי הקים מעצמת שליחות שפרוסה על כל העולם כרשת שגרירויות של היהדות ברחבי העולם. בביקוריי הממלכתיים בעולם – לא קורה כמעט שלא נפגוש את שליחי חב"ד למדינה".

    בסיום הפגישה אמר הנשיא לכותבים, ירושלמי, אליטוב וארליך "יישר כח לכם. עשיתם דבר חשוב ביותר. כששמעתי על צאתו של הספר לאור, אמרתי 'לא תהיה אות בספר הזה שלא אקרא'. כי אנשים לא מבינים עד כמה הייתה עמוקה השפעתו של הרבי מלובביץ'. הייתה לו תפיסה ציונית, במובן שלו, תפיסה עמוקה מאוד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין על חבד בעולם!
      והלוואי שכולם ילמדו מהם לפחות במשהו
      קצת פחות להיות אגואיסטים לחשוב קצת על האחר…
      אין מה לומר הרבי מליובאוויטש זי"ע ממשיך להנהיג…