אריה דרעי: "אני שוקל לחזור לשדר ברדיו"

    אני שוקל ואני אומר את זה בפעם הראשונה - לחזור לשדר ברדיו. נגייס את מיטב השדרנים אנחנו חייבים לעורר מחדש את השטח
    אשר גרייבר No Comments on אריה דרעי: "אני שוקל לחזור לשדר ברדיו"

    שר הפנים, אריה דרעי, שוחח עם הרב משה בן לולו ב"הפוך על הפוך" ואמר "צריך לעורר מחדש את השטח; נושא הרישום חשוב לי מאד" • על סכנת הביטול למעמד ב'טדי': "אני הייתי בדעה שלא לבטל והתייעצתי עם ראש הישיבה שכך הורה; סיעתא דשמיא" • בכמה מימונות הוא השתתף ולמה הוא מתכנן לפרסם בעיתונות החילונית?

    שר הפנים, אריה דרעי צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    אני שוקל ואני אומר את זה בפעם הראשונה - לחזור לשדר ברדיו. נגייס את מיטב השדרנים אנחנו חייבים לעורר מחדש את השטח
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, אריה דרעי, שוחח עם הרב משה בן לולו ב"קול חי" וכשנשאל בכמה מימונות ביקר אמר "הייתי רק בצפת. התארחתי בחג בצפון ולא הספקתי לעלות להרבה אני משאיר את זה לאחרים הנציגים שלנו עושים זאת".

    על מעמד הקבלת פני רבו ב'טדי' אמר "סיעתא דשמיא גדולה. בשבוע שלם למלאות את איצטדיון טדי זו משימה לא פשוטה אבל חשבנו והתארגנו יפה. מה שקרה ששבוע לפני החג קיבלתי תחזיות שאמור להיות גשום ומאז התחילו כל מיני בלבולים ומניעות וכל חזאי עם תחזית אחרת אבל ההחלטה היתה לא פשוטה ובמוצאי החג הראשון ראיתי שביטלו בכל הארץ כיוון שהתחזיות צפו גשם".

    "אני חשבתי שצריך לעשות בכל מחיר" אומר דרעי "התייעצתי עם ראש הישיבה ודעתו היתה לא לבטל וכך עשינו. אמנם היו ביטולים לילה לפני של אוטובוסים ממקומות מרוחקים אבל ב"ה היה מעמד גדול. היתה במת כבוד מהמכובדות שהיו בציבור הספרדי. כמות ואיכות של ראשי ישיבות דיינים ורבנים גדולים. יישר כח גדול להם שעשו מאמץ ובאו לכבוד התורה והציבור הענק. היו כמה בעיות אבל בסוף נכנסו למעלה מ21 אלף אנשים".

    דרעי אומר כי בראש מעיניו נושא הרישום אותו העלו הרבנים במעמד ב'טדי' "בעיקר וזה הדבר החשוב זה רישום הילדים ותלמודי התורה ואני שמח שהמסר המרכזי שעבר סביב הרישום ושהכרזתי על המבצע רישום הגדול ביותר שהיה מאז ומעולם. אין ברירה אחרת אנחנו נפעיל את כל הפעילים שלנו את כל בני התורה נהפוך אותם לנציגי רישום ונפרסם בעיתונות החילונית ונפרסם בכל מקום שהמספר הזה הוא קדוש" אמר.

    עוד הוסיף דרעי "רשת החינוך מסוגלת לתת תשובה בפתיחת כיתות חדשות ובתי ספר. רתומים כולנו למשימה הזו. אני שוקל ואני אומר את זה בפעם הראשונה – לחזור לשדר ברדיו. נגייס את מיטב השדרנים אנחנו חייבים לעורר מחדש את השטח" אמר.



    0 תגובות