- רדיו קול חי - -

המשטרה בהודעה רשמית: נמצאו שתיים מגופות הנעדרים בכנרת

משטרת ישראל הודיעה הלילה, מוצאי חג הפסח, כי במסגרת החיפושים אחר שלושת הנעדרים  בכנרת, כלל המאמצים הובילו למציאת שתי גופות באזור בו התמקדו החיפושים.
על פי ההודעה, ספינה מתאימה שנשכרה על ידי משטרת ישראל שעליה הותקן סונאר וציוד מתקדם נוסף של חיל הים הצליחו לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות ולאפשר להביא אותם לחוף לצורך זיהוי.
בשלב הזה, טרם בוצע ווידוא סופי באשר לזהות הגופות. תהליך הזיהוי המקצועי, יתבצע בבסיס השיטור הימי בדגניה.
מהמשטרה נמסר, כי "העובדה שהגופות נמצאו בתוך התיחום שסומן באמצעות ממצאי החקירה המורכבת, מוכיחה שסדר הפעולות לניהול החיפושים התבצע בצורה מיטבית.  טרם הסתיימה סריקת כל השטח שתוחם".

בבוקר מאמצי החיפוש התמקדו ברצועת החוף המזרחית של הימה, באזור בו נראו הנעדרים בפעם האחרונה. החיפושים היו גם מהאוויר באמצעות רחפנים ובלון תצפית.

צוות חיל הים שהצטרף לחיפושים מצויד בסונאר (סורק תת ימי) המסייע בסריקת שטחים נרחבים בכנרת.

מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, אמר אתמול בהערכת מצב כי הנחת העבודה היא שאיתמר אוחנה, נחמן איטח ולירון קראדי שנסחפו על מזרני ים ברוחות העזות – ככל הנראה אינם בחיים.

עוד אמר אלשיך כי החיפושים אחר גופותיהם של השלושה יימשכו על פי ניתוחים מקצועיים – הן מתחת לפני המים והן על הקרקע. על הסונאר בו מצויידים צוות החילוץ של חיל הים אמר "הסונאר של חיל הים יהווה תגבורת משמעותית ליכולת הסריקה באזור הממוקד. אנו מקווים שכוחות השיטור הימי והצוללנים בסיוע חיל הים יאתרו את הנעדרים".