המחבל לחוקרים: "דקרתי כדי שיירו בי"

    קובי פינקלר 6 Comment on המחבל לחוקרים: "דקרתי כדי שיירו בי"

    בחקירתו אמר כי דקר את הנרצחת לאחר שראה חייל עם נשק לידו ורצה שהוא יירה בו | מתברר: המחבל בעל רקע פסיכיאטרי ועזב מוסד רפואי בו היה מאושפז

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפיגוע הדקירה שאירע בערב השבת האחרונה ברכבת הקלה בירושלים נרצחה חנה בלדון בת העשרים ואחת אזרחית בריטניה שהגיעה לישראל ללימודים.

    בני משפחתה בלונדון אמרו לתקשורת הבריטית כי הם "מרוסקים מהמוות הטראגי וחסר הטעם הזה" כלשונם.

    ראש-הממשלה, נשיא המדינה ווראש עירית ירושלים פרסמו ביום שישי הודעות תנחומים למשפחת הנרצחת בפיגוע הדקירה בבירה והצהירו כי הטרור לא ינצח ושגרת החיים לא תיעצר.

    המחבל ג'מיל תמימי כבן שישים תושב ראס אל עמוד שבמזרח ירושלים נוטרל על ידי שוטר ונעצר לחקירה. בחקירתו אמר כי ביצע את הפיגוע על מנת שיירו בו.

    בערוץ 2 דיווחו כי המחבל טופל בתקופה האחרונה מרצון בהוסטל לנפגעי נפש בצפון הארץ.

    בבוקר יום האתמול הוא הודיע למוסד הרפואי כי החליט לעזוב. אחד המנהלים שהתקשר לבני משפחתו הבין מהם כי הקשר אתו נותק ואינם חפצים בחידוש הקשר אתו.

    עוד נאמר בדיווח שאתמול הגיע תמימי לעיר העתיקה בירושלים, התקשר לאחד מבניו וזה אמר לו שאין לבני המשפחה רצון לפוגשו. בשלב הזה, אמר תמימי לחוקרים, הבנתי שאין לי עוד מה להפסיד.

    תמימי רכש סכין בשוק בעיר העתיקה, עלה על הרכבת הקלה בשער שכם והבחין מיד בחייל לבוש מדים שאחז בנשק. זה השלב לטענתו, שבו החליט לתקוף את חנה בלדון שעמדה ליד דלת הקרון "תקפתי אותה כדי שהחייל יירה בי", כך אמר לחוקריו.

    הערב הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו ויישלח לבדיקה פסיכיאטרית.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      איזה מין תגובה של המשפחה- "רצח חסר טעם" כאילו יש רצח שהוא כאן עם טעם…