- רדיו קול חי - -

צפו: רבבות אלפי ישראל במעמד "הקבלת פני רבו" באיצטדיון טדי בירושלים

בשעות אחר הצהרים של יום חמישי, היום השני של חול המועד פסח, הסתיים באצטדיון טדי בירושלים מעמד הרבבות של "הקבלת פני רבו ברגל", בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי וחכמי התורה שליט"א, בראשם נשיא מועצת חכמי התורה, מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א.

במעמד השתתפו רבבות אלפי ישראל, מכל רחבי הארץ, שהגיעו למרות התחזית על מזג אויר קריר וגשום בירושלים. מסיבה זו, כידוע, הוקם האירוע לשעת הצהרים. למרות הספקולציות שהקדמת האירוע תגרום לאנשים רבים שלא להגיע – התחזיות הקודרות לא התממשו, ובתנועת "אל המעיין" רושמים הצלחה גדולה, והם זוקפים זאת לזכותו של יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שהצליח לנצח על מלאכת ארגון האירוע ולשנע את הרבבות מכל רחבי הארץ לטדי בירושלים.

את המשא המרכזי במעמד השמיע נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום הכהן, לצד חברי מועצת חכמי התורה שנשאו אף הם דברים. על הפרק האומנותי: תזמורת המנגנים, שלמה כהן, מוטי שטינמץ,ישי ריבו, משה לוק, שולי רנד ועוד. את האירוע הינחו שדרי "קול חי" – אלעד כהן ויהודה שוקרון.

יו"ר ש"ס, השר דרעי, הודה בדבריו לעשרים אלף המשתתפים שהגיעו לעלייה לרגל לירושלים ולהקביל את פני מרנן ורבנן גדולי וחכמי התורה. הוא הודה להנהלת "קול חי" שנרתמה להעביר בשידור חי ומלא את כל האירוע ההיסטורי.

הצלם שוקי לרר מגיש גלריה ראשונה ומרהיבה מהמעמד.