החירות שלה: בת שבע דרגן על המהפך בחייה

    חיים כץ 1 Comment on החירות שלה: בת שבע דרגן על המהפך בחייה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהי חירות בעיניך?
    בעיניי, החירות האמתית, זו שכנראה תמיד תהיה איכשהו בלתי מושגת, אלא אם כן לפרקי זמן קצרים ונדירים, זו היכולת להשלים עם זה שלא כולם צריכים לאהוב אותי ולהסכים איתי ואפילו להמשיך לחיות בסדר עם העובדה שיש אנשים שחושבים שאני טועה, לא חכמה, ואפילו, כן אפילו לא מושלמת..
    לאחרונה אני מצליחה להיות שם ולפרקי זמן יחסית ארוכים. זה משחרר נפלא את שרירי הגב והצוואר שתפוסים לי, כך נראה, מאז ומעולם.
    מותר לאנשים לחשוב עליכם מה שהם רוצים, ואפשר להבין שכך זה נראה מנקודת מבט ותאמינו או לא, החיים ממשיכים.
    כי מה שמישהו חושב עליי לא גורם לי להיות מי או מה שהוא חושב. אני מי שאני. לטוב ולמוטב.
    אם מרדכי היהודי, הסתפק בלהיות רצוי לרוב אחיו, מי אני, שאחשוב שמגיע לי יותר.

    קצת רקע אישי
    בת 47 אימא ל-7 ילדים מדהימים ונכד אחד ומיוחד. עד לפני כחצי שנה שילבתי את העבודה שלי כמאבחנת ומאמנת עם קריירה בתחום התקשורת והפרסום. לפני כ-17 שנה נכנסתי לעולם התקשורת החרדי, עבדתי כמפיקה ובהמשך כעיתונאית. לפני כ- 8 שנים עברתי לצד השני של המתרס והצטרפתי אל משרדי הפרסום והיח"צ החרדי. 10 שנים מתוך כל התקופה הזו שילבתי את העבודה הזו יחד עם שאהבה נפשי, שזה האבחון והאימון. רק לפני חצי שנה, בעזרתו האדיבה של ריבונו של עולם שהבין שאם לא ידחפו אותי חזק, אצמד אל אזור הנוחות שלי, העזתי לנטוש את הביטחון המדומה שבעבודה כשכירה וצללתי כמו גדולה לבריכה של המים העמוקים כעצמאית.

    למה בחרת באסטרולוגיה?
    אל האסטרולוגיה התוודעתי מתוך מצוקה אישית. לפני כ-17 שנה (כן, קשור לתחילת העבודה שלי בתקשורת..) עברתי תקופה אישית קשה מאד. החלק העיקרי של המצוקה שלי עסק בהבנה שפתאום גיליתי שאין לי מושג מי אני, אין לי מושג איך נקלעתי לחיים שלי, הרגשתי שאני סוג של שחקנית בבימוי של הצגה של אנשים אחרים, כולם חוץ ממני. המצוקה והבלבול היו מאד קשים.
    באותה התקופה חברה שהכרתי דרך העבודה המליצה לי ללכת לאחותה. היא סיפרה שאחותה אסטרולוגית ועוזרת להרבה אנשים. האמת, שלא היה לי מושג על מה היא מדברת, אבל הייתי כל כך נואשת שהלכתי.
    אותו היום היה, מה שנקרא, היום הראשון של שארית חיי. באותו היום הכרתי בפעם הראשונה את עצמי, הבנתי לראשונה את עצמי והכרתי את השיטה המדהימה הזו שנקראת אסטרולוגיה.
    לקח לי כמה שנים להסכים לצלול לתוך התורה הזו באופן מקצועי כי עדיין לא פתרתי עם עצמי את הסוגיה ההלכתית וההשקפתית שמביאה איתה האסטרולוגיה. רק אחרי שעשיתי את זה, ויחד עם זה הוספתי לימודי חסידות ובעיקר אמונה, הלכתי ללמוד את האסטרולוגיה באופן מקצועי.
    היום אני משלבת את האסטרולוגיה עם כלים נוספים שלמדתי. שיטת אימון בשם תעצומות, של רחל בולטון, אימון יהודי שנשען על החסידות ובעיקר ספר התניא. שיטת טיפול בשם מוח1, אבחון פסיכולוגי באמצעות כף יד, ותורת הנפש – פסיכולוגיה יהודית שאני לומדת בימים אלה.
    השילוב של כל אלה יחד, מאפשרים לי קודם כל לאבחן באופן מדויק ומהיר את האדם שמגיע אליי. להבין מה מניע אותו, מה תוקע אותו, למה הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג ולא פחות חשוב מה השליחות והייעוד שלו פה בחיים. אין דבר שאנחנו לא יכולים לשרוד אם אנחנו יודעים מה השליחות שלנו בעולם ומה המשמעות של כל זה.
    באמצעות הכלים האימוניים והטיפוליים שלמדתי האבחון שלי לא נשאר בגדר אבחון, אלא אני נותנת, בהתאם לאופי ולאישיות של האדם שעומד מולי כלים מעשיים כדי ליצור שינוי בחיים.

    מה את עושה עם אנשים שלא מאמינים בזה?
    היום? היום אני לא עושה איתם כלום. פעם, כשעוד היה חשוב לי שכולם יסכימו איתי, הייתי מוציאה המון אנרגיה כדי לגרום לאנשים להאמין או להסכים עם האסטרולוגיה. היום, אני לא מתאמצת. העולם גדול, יש מקום לכולם, והכול בסדר.
    מה שכן, אני יכולה לומר עם יד על הלב ובלי למצמץ שמי שכן הסכים לשבת איתי שעה, השתכנע.

    טיפים לחירות אמיתית
    טיפ אחד שהוא הבסיס של הכול – זו לא המציאות שלנו שמגבילה אותנו, זו המחשבה שלנו שעושה את זה. ולכן, לא חשוב מה קורה בחיינו, באמצעות המחשבה שלנו, הפרשנות שאנחנו נותנים לדברים שמתרחשים בחיינו, אנחנו יכולים לצאת, כמו גדולים, מהעבדות הגדולה ביותר אל החרות המשחררת והנפלאה ביותר.



    1 תגובות

    מיין תגובות