רה"מ בפתח ישיבת הממשלה: "תמיכה מלאה בתקיפה האמריקאית"

    איתי גדסי 3 Comment on רה"מ בפתח ישיבת הממשלה: "תמיכה מלאה בתקיפה האמריקאית"

    ראש הממשלה הביע בפתח ישיבת הממשלה תמיכה מלאבה בצעדים האמריקאים באשר לסוריה ואמר "צריך לדעת שלשימוש בנשק כימי יש מחיר" • היזמה של השרים רגב ובנט אושרה בממשלה "חינוך הוא חיבור שורשי ועמוק לשרשרת הדורות"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה כי הממשלה תומכת בתקיפת ארה"ב בסוריה "ישראל תומכת תמיכה מלאה בתקיפה האמריקנית בסוריה. הם עושים זאת מטעמים מוסריים לנוכח המראות הקשים מאידליב, וגם כדי שיהיה ברור – יש מחיר לשימוש בנשק כימי. קיימת התחייבות בינלאומית משנת 2013 להוציא את הנשק הכימי כולו מסוריה, וכפי שראינו ההתחייבות הזאת טרם מומשה עד תום. אנו קוראים לקהילה הבינלאומית להשלים את המלאכה, וזוהי הזדמנות לשיתוף פעולה אמריקני-רוסי בתחום הספציפי הזה. המלאכה הזאת צריכה להיות שלמה. ישראל מטפלת באזרחים פצועים מסוריה כחלק ממאמץ הומניטרי. אנחנו נמשיך לעשות ככה".

    "הממשלה תאשר היום החלטה לציון חגיגות יובל לשחרור יהודה, שומרון ורמת הגולן. בנוסף אנחנו נחגוג בנפרד את שחרור ירושלים. מלחמת ששת הימים הייתה אחד הניצחונות הגדולים בתולדות ישראל. היא החזירה אותנו לחבלי מולדת והיא גם שינתה לחלוטין את מצבנו האסטרטגי. אנחנו נציין את יובל השנים בסדרת אירועים. האירוע המרכזי יתקיים בכפר עציון ואני מודה לשרה מירי רגב ולשר נפתלי בנט על שיתוף הפעולה לקידום החגיגות הללו".

    כמו שציין ראה"מ, היזמה המשותפת של השרים מירי רגב ונפתלי בנט לקיום אירועי יובל שנים לשחרור יהודה ושומרון, בקעת הירדן ורמת הגולן – אושרה בממשלה. השרה רגב אמרה "החגיגות הללו נוגעות לכל ישראלי, כיוון שחבלי הארץ הללו, היו תמיד ונשארו לב ליבה של ארץ ישראל".

    התכנית כוללת בין היתר, טקס ממלכתי שייערך בגוש עציון ביום העלייה המחודשת לכפר עציון. כמו כן, קיום אירועים ופעילויות מגוונות ביהודה ושומרון ובכל רחבי הארץ. השרה מירי רגב הודתה לראש הממשלה על ברכתו ותמיכתו בהחלטה ואמרה "החגיגות הללו נוגעות לכל ישראלי, כיוון שחבלי הארץ הללו, היו תמיד ונשארו לב ליבה של ארץ ישראל. אזורים בהם היכה אברהם אבינו את שורשי האומה העברית והם רווים בהיסטוריה יהודית מאז ועד היום. הזיקה העמוקה הזו אלינו צריכה להיות מעל לכל מחלוקת פוליטית", אמרה השרה רגב והוסיפה "המשמעות הביטחונית האסטרטגית של רמת הגולן ושרשרת ההרים ביהודה ושומרון, ביחד עם המפעל הציוני של ההתיישבות באזורים אלה, הופכים את החגיגות הללו למשמעותיות מאוד לחברה הישראלית היום".

    השר נפתלי בנט אמר "מדינת ישראל תציין השנה בחגיגיות ובכבוד הראוי יובל לשחרורה של ירושלים, של הבקעה, השומרון והגולן. עם שרוצה לדאוג לעתידו, צריך תמיד להסתכל אחורה על עברו ולדעת להמשיך את שושלתו. חינוך הוא לא רק מצוינות לימודית, אלא גם חיבור שורשי ועמוק לשרשרת הדורות היהודית והישראלית".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ביבי צבע את השער שלו

    2. 2

      גילית את אמריקה