צפו: הכירו את הנגמ"ש החדש – האיתן

    קובי פינקלר 1 Comment on צפו: הכירו את הנגמ"ש החדש – האיתן

    הנגמ"ש החדש עם יכולות מגוונות וחדישות • צפו:

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהלת תכנית המרכבה בשיתוף עם זרוע היבשה בצה"ל, ממשיכה בפיתוח ה'איתן' ובימים האחרונים השלימה סדרת ניסויי שטח, המדמה נסיעה בתנאי עבירות קשים. הניסויים התקיימו, בין השאר, בשטח אימונים של צה"ל בדרום וברמת הגולן.

    ה'איתן' הינו נגמ"ש מתקדם ורב תכליתי, בעל יכולות מגוונות, ללחימה וניוד לוחמים בשדה הקרב, בתנאי שטח קשים ומגוונים. ה'איתן' יהיה כלי הלחימה הגלגלי המתקדם והממוגן בעולם. הוא יצויד במערכת הגנה אקטיבית (בדומה לנמרים ולטנקי המרכבה סימן 4) ובמערכות מיגון נוספות וייחודיות. יתרונו הגדול יהיה ביכולות הניוד הטובות שלו בין גזרות לחימה שונות, ובהתאמתו לנסיעה בכבישים ללא צורך במובילים, במהירות של 90 קמ"ש ויותר.

    ועדיין, כולנו תפילה שנזכה שלא נצטרך להשתמש בכלים מסוג אלו חדישים ככל שיהיו ושנזכה שיתקיים בנו הפסוק "ד' ילחם לכם ואתם תחרישון"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      במכתב של ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שמואל אויערבאך שליט"א שנחשף בסוף השבוע האחרון בעיתון החרדי-שמרני 'הפלס', כתב לחזק את עצורי המחאות ובייחוד אלו שאינם מתייצבים בלשכות הגיוס "והן עתה שונים באולתם בעונשים והכבדות ולהצר במאסרים, לאלו אשר באים בכאב ליבם למחות על הגזירות האיומות, וביחוד באלה שעומדים על נפשם לקיום עם ישראל, ואינם באים להתיצב לפני עוקרי הדת, בעת הזאת אשר שינו הרבה לחקוק בגזירת הגיוס, לפגוע בלב האומה בישיבות הקדושות ולהראות בגלוי כונתם לעקירת הדת" * "וחייבים אנו להודות ולהכיר טובה לכל אלו אשר מכבידים ומצירים להם על אשר באו לעורר את כל בני ישראל, וכאשר עשו אבותינו בכל הגזירות ששמו עלינו בכל הדורות, למען הצלתה וקיומה של עם ד' הנאמנים לד' ולתורתו, אשר זה מאבק קדוש ומרומם"