עיריית בני ברק: "עבודות שעוררו התססה של אנשים שלא ביקשו הסבר, הסתיימו"

    עמית דניאל 4 Comment on עיריית בני ברק: "עבודות שעוררו התססה של אנשים שלא ביקשו הסבר, הסתיימו"

    עיריית בני ברק הודיעה על סיום עבודות התשתית שהחלו לפני מספר שבועות בעיר • ההסברים, פירוט העבודות ואיך זה ישפיע על תושבי ונהגי העיר בני ברק?

    רחוב חזון איש בני ברק
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עבודת פיתוח תשתיות שהחלה עיריית בני ברק בביצועה לפני שבועות אחדים ברחוב חזון אי"ש פינת רחוב דבורה הנביאה ושעוררו, ע"פ הודעת העירייה "התססה של אנשים שלא ביקשו הסבר על טיבה" הגיעה בימים אלו לסיומה, כשהיא מוסיפה רבות למצב הבטיחות ולחזות הסביבתית באזור זה.

    לפני מספר שבועות הנחה חנוך זייברט, ראש העיר את האגף לתשתיות ולפיתוח של העירייה בראשות מיכאל קקון, חבר הנהלת העירייה ובביצועו המקצועי של חנוך זיידמן ,מנהל האגף, להסדיר את המצב ברחוב חזון אי"ש פינת רחוב דבורה הנביאה ובסביבה, שעד אז היווה קטע מורד בכביש, ובשל כך התאפשרה נסיעה מהירה בקטע, ועלולה היתה לסכן את הולכי הרגל בו ואת הנהגים שביקשו לצאת מרחוב דבורה הנביאה שמאלה, ולצורך זה היו צריכים לחצות מסלול תנועה סואן.

    כדי לפתור בעיה זו, החליט ראש העיר שהצומת והסביבה יוגבהו, בקטע כביש, העשוי מפסיפס אבנים קטנות, ובכך יביא להקטנת מהירות הנסיעה בו, בנוסף לשדרוג המראה במקום. עבודה זו הצריכה גם הקמת מערכת תיעול למי גשמים, שכן בעקבות הגבהת הכביש לא יכלו המים לזרום בו בנקל. העלות הכספית של התיעול והסלילה, עמדה על כ-400,000 שקלים.

    במסגרת עבודות פיתוח תשתיות באזורים רבים בעיר, בכל תקופות השנה, תוך הגברת היקפן לקראת חג הפסח, הן כללו גם את סלילת רחוב הרב ש"ך בשכונת זיכרון מאיר לכל אורכו, כולל עבודות תיעול הכביש, מדרכות ותאורה חדישה- ברחוב זה שוכן בית הכנסת איצקוביץ, המפורסם ,שכידוע מלא וגדוש במתפללים. עבודות אלו בוצעו בסכום של כ-3 מליון שקלים.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הסבל שנגרם לאנשים מכ"כ הרבה זמן שהרחוב היה סגור, הכל בשביל זה, זה מזעזע איך מתבזבזים כספי ציבור בצורה כזו, עדיף היה כבר שזייברד יביא את הכסף לשטיבל של גור……. , או להקצאות משונות…….
      והכי חשוב שאף אחד לא עומד לדין על שחיתות כזו.

      1. למה שחיתות?
        זה מציל חיים!
        רק בגלל שהיתה אי נוחות זמנית זה הפך לשחיתות??

    2. 2

      בתקופה האחרונה העיר מלוכלכת כפי שלא היתה שנים רבות. כך בכל אזורי העיר. בשבת האחרונה הייתי באיזור אבן גבירול- מיימון- שמעיה. פשוט בושה וחרפה.