חשבונות הבנק של הישיבות והכוללים יזוכו מחר בכספי התמיכה

    איתי גדסי 1 Comment on חשבונות הבנק של הישיבות והכוללים יזוכו מחר בכספי התמיכה

    התקציב יועבר על פי ערך הנקודה המעודכן העומד על 460 שקל לבחור ישיבה, ו-828 שקל לאברך כולל • בחודש הבא יקבלו מוסדות התורה את הפרשי התקצוב רטרואקטיבית מתחילת השנה הלועזית ולפי ערך הנקודה המעודכן

    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האגף למוסדות תורניים בראשות מר עמוס צייאדה נערך בימים אלה להעביר את כספי התמיכות לישיבות והכוללים בתשלום השוטף לחודש מרץ למניינם, כאשר מוסדות התורה יראו את הכסף בחשבונות הבנק ביום השישי הקרוב.

    המלגות יועברו לפי ערך הנקודה המעודכן שעומד על 460 שקל לבחור ישיבה, ו-828 שקל לאברך כולל.

    כזכור, לפני כחודש, אושרה בממשלה החלטה המעדכנת את תקציב התמיכה במוסדות התורניים, זאת לנוכח העלייה במספרי התלמידים בסוף שנת 2016, דבר שהביא לעליית הערך הכספי של נקודה לתמיכת במוסדות.

    במהלך ישיבות העבודה סביב עניין זה סוכם כי בחודש הבא יקבלו מוסדות התורה את הפרשי התקצוב  רטרואקטיבית מתחילת השנה הלועזית ולפי ערך הנקודה המעודכן – ובנוסף לתקציב השוטף.

    אתמול התכנסה ועדת הכספים בראשותו של יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב גפני ואישרה את ההשלמה לתקציב הישיבות לשנת 2017-2018, כפי שהוסכם בהסכם הקואליציוני בין יהדות התורה לליכוד ערב כינון הממשלה הנוכחית. בליל אמש, עד השעות המאוחרות של הלילה, עמל הצוות באגף למוסדות תורניים במשרד החינוך כדי שהתקציב אכן יועבר למוסדות החינוך.

    סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש הודה למר עמוס צייאדה ולאנשי המחלקה למוסדות תורניים, על מאמציהם הרבים להעביר במהירות האפשרית עוד לפי חג הפסח את תקציב הישיבות והכוללים לחשבונות מוסדות התורה ואברכי הכולל לפי ערך הנקודה המעודכן.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא הבנתי מה הכותרת, כל חודש זה חוזר ע"ע