איזה יופי: קוסמטיקה כשרה לפסח

    "אנו שולחים את רשימת הרכיבים הקיימים בכל מוצרי האיפור שלנו לרב שמעניק כשרות לחלק מהמוצרים"
    אתי קצבורג No Comments on איזה יופי: קוסמטיקה כשרה לפסח

    איפור וטיפוח של המותגים המובילים אסתי לאודר, קליניק, מאק ובובי בראון, בכשרות מהודרת לפסח • חג כשר, מטופח ושמח

    איפור, פסח
    "אנו שולחים את רשימת הרכיבים הקיימים בכל מוצרי האיפור שלנו לרב שמעניק כשרות לחלק מהמוצרים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה משמחת למהדרות בפסח: המותגים המובילים במוצרי איפור וטיפוח אסתי לאודר, קליניק, מאק ובובי בראון, זכו לאישור המהודר של הרב יוסף זריצקי.

    בשמים, קרמים ושאר מוצרי איפור וטיפוח, עלולים להכיל רכיבים מחמץ לעיתים קרובות. הביקוש לאיפור כשר לפסח, במיוחד בכל הנוגע למוצרים הבאים במגע עם הפה עולה מידי שנה.

    מומחי כשרות הבקיאים בתחום זה טוענים כי במוצרי איפור, קיימים פרומילים נמוכים מאד של חשש חמץ, אך לאור המגמה של היצרנים למעט בחומרים כימים, ולעשות שימוש בחומרים טבעיים וצמחים, גדל החשש להימצאות חמץ או קטניות במוצרי האיפור ולכן יש להעדיף להחמיר ולהשתמש במוצרים הנושאים כשרות לפסח.

    כאמור, לאור הביקוש הרב, המותגים המובילים בתחום מוצרי האיפור והטיפוח, אסתי לאודר, קליניק, מאק ובובי בראון, מספקות מוצרי קוסמטיקה כשרים לפסח באישורו המהודר של מומחה הכשרות הרב יוסף זריצקי. בין המוצרים הרבים הכשרים לפסח ניתן למצוא מייק אפים, שפתונים וגלוסים, צלליות, מסקרות, קרמי לחות, סרומים, ועוד מוצרי איפור וטיפוח.

    "אנו שולחים את רשימת הרכיבים הקיימים בכל מוצרי האיפור שלנו לרב שמעניק כשרות לחלק מהמוצרים" מספרת שירל עודד מנהלת השיווק באסתי לאודר.

    לדבריה "מההיכרות שלנו עם כלל המגזרים בישראל, אנו ערים לדרישת ההולכת וגוברת למוצרים הנושאים כשרות לפסח בקרב לקוחות מקהל שומרי תורה ומצוות. מידי שנה אנחנו מרחיבים את מגוון המוצרים. המטרה שלנו היא להמשיך לספק ללקוחות את המוצרים שהן אוהבות כל השנה, גם בפסח".



    0 תגובות