- רדיו קול חי - -

קרא ביקר במפעל החסד של הרב פינטו יחד עם עולי תימן

השר במשרד ראש הממשלה איוב קרא ביקר השבוע במפעל החסד של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו, שליט"א. במהלך הביקור ביקש השר קרא את עזרתם של אנשי החסד במתן סיוע עבור העולים מתימן.

במהלך הביקור, השר קרא פנה לידידו בן ציון עטיה לסייע בחלוקת החסד של האדמו"ר פינטו למשפחות העולים מתימן שעלו במבצע חשאי ומורכב לישראל. בן ציון סיפר לכבוד השר, כי בימים שקדמו לביקור, יצר קשר עם כבוד האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו, שהורה לדאוג ככל האפשר לעולים מתימן, בכדי לאפשר להם לקיים בהידור רב את ליל הסדר.

בביקור נכח נציג העולים מתימן וסיפר לשר קרא את סיפור עלייתו לארץ ישראל, תוך שהוא חולק שבחים לשר קרא על עזרתו הרבה וכן הוסיף תודה גדולה לכ"ק האדמו"ר פינטו ולשליחו בן ציון על העזרה לצורכי החג בשלושה ארגזים מלאים כל טוב בשר ודגים .

השר קרא קישר את סיפור יציאת בני ישראל ממצרים לסיפור עלייתם של יהודי תימן בדיוק ערב חג הפסח," הם קיבלו את חרותם מחדש", ציין.

בתום הביקור התעניין השר במצב בריאותו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ומסר לו רפואה שלמה. כן בירך וחיזק את כל ידי העוסקים במלאכת החסד במפעל חייו של האדמו"ר, והבטיח כי לשכתו תשמש אוזן קשבת לצורכי התושבים בעיר והסביבה.

שלומי אלימלך מנהל הגמ"ח חסדי מאיר על שם הצדיק הבבא מאיר אבוחצירא זצוק"ל זיע"א העביר תדרוך לשר קרא על אודות עשית החסד השבועית חלוקת מנות כל יום חמישי למשפחות נזקקות וכן על המבצעים הגדולים לשמח מאות משפחות נזקקות בחסד לצורכי חג ראש השנה חג הפסח,שבועות פורים.

איש החסד בן ציון עטיה, בירך את השר איוב קרא, וסיפר לו אודות מבצע החסד הייחודי שיזם השנה כ"ק האדמו"ר הרב פינטו אשר ביקש שכל אדם מבני קהילתו 'שובה ישראל' בארץ ובעולם, יקיים מבצע קמחא דפסחא ויאמץ לפחות עשר ה נזקקים – כפי שעושים בפורים במצוות משלוח מנות איש לרעהו. השר איוב קרא מהאנשים החשובים במדינת ישראל איש חיל רב פעלים מנהיג אמיתי שכל מטרתו למען העם במדינה.