- רדיו קול חי - -

מאות רבנים בכינוס השנתי של ועדת מהדרין

תמונה2 [1]מאות אישי תורה, רבנים ומורי-הוראה העוסקים בכשרות ברבנויות ובמערכות כשרות, בארץ ובעולם, השתתפו בכינוס השנתי השישי של ועדת מהדרין 'תנובה', שהתקיים במלון פרימה פאלאס בירושלים. באי הכינוס, המתקיים זו השנה השישית ברציפות, האזינו לשורה של הרצאות ושיעורים שעמדו בסימן כשרות מהדרין בעידן הטכנולוגיה בהקשר של תעשיית החלב. בין הדוברים: הראשל"צ הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, רב תנובה- הרב זאב וייטמן, יו"ר ועדת מהדרין- הגר"מ גרוס, יו"ר ועדת מהדרין הגאון רבי יעקב מאיר שטרן, הרב מרדכי יוסף זילבר, הרב אברהם משה הלפרין, הרב יהודה עמיחי ורבנים נוספים.

עינית - לקראת פסח [2]רשת 'עינית' מחדשת לקראת פסח וימי בין הזמנים את מלאי המסגרות החדשות והאופנתיות בקולקציית 2017 של המותגים המובילים בהם: Silhouette, MONT BLANC ו-SWAROVSKI. כמו כן, הורחב המלאי במותגי המשקפיים לילדים ומבוגרים.

0102_2005_04_15_027 [3]בספארי בר"ג החליטו השנה בשיתוף עם עריית רמת גן ומשטרת ישראל להגדיל את חוויית הביקור, לצמצם את הפקקים ולשמור על ביטחונם של המבקרים. לפיכך בימי חול המועד פסח הכניסה לספארי תתאפשר אך ורק עם כרטיסים שנרכשו מראש ולא תתבצע מכירת כרטיסים בקופות בספארי ממליצים לרכוש כרטיסים באתר האינטרנט ולהגיע עם שעת הפתיחה- 8:30. את הכרטיסים ניתן לנצל עד 31.12.17.

מכירת החמץ של אלעל אצל הרבנים הראשיים לישראל [4]'אל על' מפעילה צוותי הכשרה מיומנים להכשרת מתקני החברה ברחבי העולם כמו גם את 43 מטוסיה, בפיקוחו של רב החברה הרב יוחנן חיות וגורמי כשרות מקומיים בתחנות אל על בעולם. דוד מימון, מנכ"ל אל על, העניק הרשאה לרב החברה לבצע ביצע מכירת החמץ של אל על באמצעות הרבנים הראשיים לישראל הראשל"צ הרב הראשי לישראל הגר"י יוסף והגר"ד לאו.