"כשעושים חסד – יש לעשותו בכבוד"

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on "כשעושים חסד – יש לעשותו בכבוד"

    ארגון 'טוב וחסד' מסכם את מבצע חלוקת 'קמחא דפסחא' בסיפוק ומצהיר כי חסד צריך להיעשות בדרך של כבוד • ומה כתב בחור למשפחה שקיבלה את הסל?

    המתנדבים בפעולה
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    בארגון "טוב וחסד" מסכמים בסיפוק רב את מבצע חלוקת 'קמחא דפסחא'. "כל אדם ראוי לכבוד, שיכבדו אותו כראוי לו ולא חלילה שיבזו אותו, גם אם הוא חסר אמצעים כלכליים, ונזקק מחוסר ברירה לקבל סיוע. כשעושים חסד, יש לעשות זאת בדרך כבוד" אומר ר' יעקב אליעזר שישא, הנושא בנטל הכלכלי והארגוני על כתפיו.

    מרגש לראות "מי כעמך ישראל". שורות של מתנדבים עוברים כמו בסרט נע, אורזים עשרות אלפי ק"ג של פירות וירקות מיטב הסחורה סוג א', יחד עם כל שאר מוצרי החג כמסורת ישראל, כולל מצות מאפה יד מהודרות, יין ומיץ ענבים משובח, בשר ודגים טריים וטובים, עם עוד מגוון עצום של מוצרים יבשים שונים ומגוונים, למלא את הבית ולהעשירו לכבוד החג.

    "טוב וחסד" חילקו בימים אלה מעל מאה אלף טון של מצות, עופות, בשר, דגים, פירות, ירקות ומגוון רחב של מוצרי מזון לכל אותם 4,500 משפחות.

    וכך כותב בחור צעיר, בן למשפחה גדולה מדרום הארץ, "זה מספר שנים שאבינו ראש משפחתנו מתייסר בחוליו ומלבד ההוצאות הרבות, החובות והקשיים המשתרגים על צווארנו, אבד מטה לחמנו. לא כאן המקום לפרט את הסבל הרב הכרוך במצבנו, בכל יום, בכל עת ובכל שעה, ואם כך בכל השנה, בוודאי בפסח חג עם הוצאות רבות, ההוצאות עבורנו הם פשוט בלתי אפשריים. לפיכך, החבילה שקיבלנו השבוע עד לפתח הבית, הייתה עבורנו בגדר נס. אנו מודים לכם "טוב וחסד" על הטוב והחסד, ובעיקר לידידנו האישי המקשיב למצוקתנו תמיד, הלא הוא ר' יעקב אליעזר שישא, אשר הוא גם כמו אבא חזק למשפחה שלנו, על כל מה שהוא עושה, ובעיקר על זה שהוא שומר על הכבוד שלנו, ששלח משלוח מלא וגדוש בכל טוב, ובעיקר בהמון אהבת ישראל לעזור לנו תמיד בדרך כבוד. הודו לה' כי בזכותכם זכינו לפסח שמח בלי דמעות, ובזכותכם בוודאי תבוא הגאולה במהרה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      בדרך של כבוד זה לתת תלושים לרשתות המזון!

    2. 3

      כל הכבוד !!!
      ממש חסד

    3. 2

      יפה מאוד הוא מביא הכל הבייתה

    4. 1

      באנת כל הכבוד לו!!!
      אני הייתי אחראי על החלוקת מזון ואני אומר לכם זה פשוט משמח אנשים מסכנים שמישהו חשב עליהם