שר הרווחה הודיע כי יבחן שת"פ בין עם איחוד הצלה

    אנו לא מקבלים מידע בזמן אמת על כלל קריאות החירום ברחבי הארץ דבר שבזכות הפריסה הרחבה של מתנדבי איחוד הצלה ברחבי הארץ יכול היה להציל את חייהם של רבים
    יוסי אשר No Comments on שר הרווחה הודיע כי יבחן שת"פ בין עם איחוד הצלה

    שר הרווחה חיים כץ ביקר במשרדי ארגון הצלה והודיע כי יבחן שת"פ בין משרדו לבין הארגון במסגרת פרוייקט שנבנה עבור אזרחים ותיקים • מנכ"ל 'איחוד הצלה' "אנו עדיין ממודרים על ידי מונופול מד"א"

    שר הרווחה, כץ ובכירי איחוד הצלה צילום: דוברות איחוד הצלה
    אנו לא מקבלים מידע בזמן אמת על כלל קריאות החירום ברחבי הארץ דבר שבזכות הפריסה הרחבה של מתנדבי איחוד הצלה ברחבי הארץ יכול היה להציל את חייהם של רבים
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ, הגיע לסיור מקצועי במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. בביקורו התרשם השר כץ מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וביקש לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות לתמוך בפעילות המתנדבים בממשלה ובכנסת. את הביקור הוביל נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר יחד עם מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים, מנכ"ל קרן ישראלייף אלי פולק ושבי רפפורט אחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה.

    בסיום הביקור אמר השר כץ "אני מצדיע ל-3,200 המתנדבים באיחוד הצלה שמצילים נפשות מידי יום. תודה על מה שאתם עושים למען עם ישראל. אנו נבחן אפשרות לשיתוף פעולה עם ארגון איחוד הצלה במסגרת פרויקט שמשרד העבודה והרווחה מגבש בימים אלו להפגת בדידות בקרב אזרחים ותיקים, כך שמידי יום יגיעו לבתים של הקשישים הבודדים, יבדקו שהם לקחו את התרופות ויוודאו שיש להם אוכל במקרר ובמידה ולא אנחנו נדאג לצרכיו".

    מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים סיכם את הביקור וסיפר כי השר נחשף לכלל הפעילות של 'איחוד הצלה' והתפעל מאד מהעשייה הרבה בהתנדבות מלאה בכל רחבי הארץ. עוד הוסיף טייטלבוים "לצערי למרות כל הפעילות הברוכה ותנופת העשייה שאנו נמצאים בה בתקופה זו, אנו עדיין ממודרים על ידי המונופול של מגן דוד אדום ולא מקבלים מידע בזמן אמת על כלל קריאות החירום ברחבי הארץ דבר שבזכות הפריסה הרחבה של מתנדבי איחוד הצלה ברחבי הארץ יכול היה להציל את חייהם של רבים" אמר.



    0 תגובות