פינדרוס: "לילד חרדי בירושלים מגיע לא פחות מכל ילד אחר בעיר"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on פינדרוס: "לילד חרדי בירושלים מגיע לא פחות מכל ילד אחר בעיר"

    גן יהודה המכבי בירושלים נחנך מחדש לאחר שיפוץ נרחב • פינדרוס "לילד בשכונה חרדית מגיע לא פחות מכל ילד אחר בעיר"

    יצחק פינדרוס
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת חג הפסח נחנך גן יהודה המכבי המחודש בירושלים. הגינה הציבורית נחנכה במעמד סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע, יצחק פינדרוס ובהשתתפות חברי המנהל הקהילתי ובכירים בעירייה. מדובר בהקלה משמעותית לתושבים לקראת חג הפסח.

    חבר מועצת העיר, יצחק פינדרוס, פתח את הסיור והודה לכלל הצוותים על פעילותם הברוכה על מנת שיוכלו לחנוך את הגן כבר לפני פסח ולהקל על ההורים במהלך הניקיונות "אין ספק שזה מתנת חג לתושבי האזור. גינה ציבורית ראויה עם מתקנים משוכללים שכל ילד יכול למצוא בה את מבוקשו" אמר. פינדרוס הודיע על המשך שידרוג הגנים בשכונה ובתוכם שיפוצו של גן עוקשה ברחוב שטראוס שלאחר שהקבלן הקודם התמהמה בעבודות הוא הוחלף לחברת ברזני שתתחיל את העבודות מיד לאחר הפסח כשהעבודות צפויות להימשך כשלושה חודשים.

    "נעשים מאמצים כל הזמן על מנת להשיג תקציבים מוגדלים עבור הגינות בשכונות החרדיות שמגיע להם לא פחות מכל ילד אחר בעיר" אמר פינדרוס. חבר המנהל הקהילתי, משה כהן, סיפר בטקס כי "שדרוג הגן התבצע תוך פיקוח הדוק בכל זמן העבודות, על מנת שהכל יבוצע בצורה מקצועית לרווחת התושבים תוך מענה מיוחד לבקשות השכנים והתושבים. ב"ה הגענו לתוצאה מוגמרת ומכובדת עם גינה משופצת ברמה הגבוהה ביותר. במסגרת העבודות שודרג הגינון בגן הציבורי, הוצבו מתקני משחק חדשים ומיוחדים הנותנים מענה לטווח גילאים רחב, הגן גודר מחדש, הוצבו ספסלים רבים, סככות, ברזיות חדשות וריבוד מחודש ומעוצב".

    תושבי האזור שהשתתפו בטקס הודו לנציגי הציבור על הפעילות המאומצת לשיפוץ הגינה הנצרכת מאוד לתושבי האזור עקב צפיפות השכונה וחוסר גבוהה בגינות ציבוריות באזור.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פינדרוס בשונה מהיועצים אובד פששששששששש