איך לא להפוך לשק תפוח אדמה בפסח

    אם אתם נוסעים לבית מלון או למקום מרוחק מביתכם, הכינו שיעורי בית – תבדקו אם קיים באזור חדר כושר מאובזר, שיעורי אירובי ושבילים לריצות.
    רבקי אוסטרובר 2 Comment on איך לא להפוך לשק תפוח אדמה בפסח

    כולם אומרים שאחרי פסח הם יתחילו דיאטה וכושר למי יש זמן לזה עכשיו? • עם קצת תשומת לב אפשר לשמור בימים האלה מצוין ולהנות מכל העולמות • למצות את הפסח

    אם אתם נוסעים לבית מלון או למקום מרוחק מביתכם, הכינו שיעורי בית – תבדקו אם קיים באזור חדר כושר מאובזר, שיעורי אירובי ושבילים לריצות.
    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     בתוך כל הלחץ הזה, הניקיונות ואח"כ בפסח עצמו כמויות של אוכל, חשוב לשמור על שגרת ספורט

    כן. מצד אחד חשוב לעבור את החופשה הזו בשלום תוך התמדה בהרגלי הספורט והפעילות הגופנית.

    ומצד שני אתם בחופשה, וזה לא פשוט, לכן אספתי לכם מספר דברים חשובים שכדאי לדעת:

    • תורידו ציפיות. זה בסדר אם במהלך השבוע וחצי – שבועיים האלה תפחיתו ממספר האימונים הרגיל. תשאפו להגיע ל-50% מהרגלי הפעילות הסדירים, וזה עדיין בסדר גמור. זה לא הכל או כלום.

    • אם אתם נוסעים לבית מלון או למקום מרוחק מביתכם, הכינו שיעורי בית – תבדקו אם קיים באזור חדר כושר מאובזר, שיעורי אירובי ושבילים לריצות.

    • קחו אתכם ציוד קל! כמה גומיות התנגדות, TRX וחבל קפיצה תופסים מקום אפסי במזוודה, ואתם יכולים להנות מאימוני התנגדות וניתורים בחדר. הוסיפו תרגילי בטן, סקוואטים ומכרעיים – אימונים קצרים וחזקים  מצוינים לימי החופשה.

    • אם אתם יוצאים לטיולים וסיורים, תנסו לכוון למינימום של 10,000 צעדים בפדומטר. גם אם לא הלכתם מהר, כמות כזו של צעדים עדיין תגרום לשריפת קלוריות יפה.

    • אם כבר אתם בחופשה, תנסו להשתתף בפעילות גופנית חדשה ומאתגרת שטרם התנסיתם בו – אומנות לחימה, ריקוד או ספורט אחר. גם חווייתי, וגם שומר על כושר. ומי יודע? אולי תגלו פייבוריט חדש!

    על אכילה נבונה שעדיין מאפשרת פינוקים של חג, נדבר בהמשך השבוע – אז רצוי לעקוב.

    רבקי אוסטרובר, מאמנת להתפתחות ושינוי, ומאמנת כושר ותזונה. [email protected]



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כתבה נכונה בהחלט, זה שחגים לא אומר שמותר להגזים. אני לא מתכוונת לעשות לעצמי הנחות במכון בחג , המדריכים ב'זאוס' כבר הזהירו אותנו לא להבריז בחול המועד;)