ח"כ מוטי יוגב על תשובת הליכוד למתקפת בנט: "יש צדק בדברי הליכוד"

    עמית דניאל No Comments on ח"כ מוטי יוגב על תשובת הליכוד למתקפת בנט: "יש צדק בדברי הליכוד"

    בריאיון למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" שוחח ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) בעקבות חילופי הדברים ברשת בין יו"ר מפלגתו, השר נפתלי בנט למפלגת 'הליכוד' • "יש הרבה מה לתקן; המציאות מורכבת" • וגם, האם יתמוך במועמד חדש לתפקיד יו"ר 'הבית היהודי'?

    ח"כ מוטי יוגב צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) שוחח עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" בעקבות חילופי הדברים בין השר בנט לליכוד. "סיפור ההסתה במוסדות החינוך הוא מורכב" אמר.

    כשנשאל יוגב מדוע לדעתו השר בנט לא אמר את הערתו בישיבת הקבינט, ענה "לא הייתי בקבינט. בדרך כלל לא מדליפים משם אז אינני יודע מה אמרו שם. נראה שהשר בנט נצרך להצביע על הניגודיות הזו".

    על ההחלטה להקים יישוב חדש למפוני עמונה, אמר "ההחלטה על הקמת היישוב החדש למפוני עמונה הצליחה מכיוון שישראל חזקה" ונדמה היה כי הוא מדבר על איך שראש הממשלה מייצג את ישראל בעולם ומביע את דעת ממשלתו.

    בנוגע לחילופי הדברים, בין בנט שאמר על מדיניות נתניהו "החמצה היסטורית לבין ה'ליכוד' שהגיבו "משעשע" והצביעו על הסתה במערכת החינוך במגזר הערבי, אמר "סיפור ההסתה, בעיקר במזרח ירושלים הוא בעייתי. צריך לעשות חומת מגן חינוכית. יש מקומות שבהן אפשר להכפיף את מוסדות החינוך ואת זה צריך לעשות. אנחנו תובעים ודורשים ממשרד החינוך שיעשה את זה" הוא מצביע על כך שהדבר אינו תלוי רק במשרד החינוך "זה צריך לעשות במקביל בשיתוף כמה גופים במדינה. זה מורכב מאד. המציאות מורכבת" אמר.

    "צריך לעשות יותר. יש צדק בדברי מי שהשיב בליכוד. יש צורך גם ביהודה ושומרון לטפל במערכת החינוך של הערבים, אותם מסרים שהיו אצל הנאצים. המסרים הללו צריכים להיעקר" אמר.

    לשאלה במי יתמוך לראשות מפלגתו כשכרגע מתמודדים לתפקיד מספר מתמודדים, השיב "הבעתי את תמיכתי בבנט אבל יש מה לתקן. יש הרבה מה לתקן. צריך לדעת שהיסודות של המפלגה הן בתורת ישראל. אני מקווה שנתקן" אמר.



    0 תגובות