מזרח רחוק, תל אביב ומגוון יעדים נוספים • חדשות התיירות

    קובי פינקלר No Comments on מזרח רחוק, תל אביב ומגוון יעדים נוספים • חדשות התיירות

    מערכות מתקדמות, חוק התיירות הרפואית החדש ותדירות טיסות מורחבת • קובי פינקלר מגיש לכם את כל מה שחדש בתיירות

    מטוס • אילוסטרציה צילום: יח"צ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה לנוסעים מישראל למזרח הרחוק. קתאי פסיפיק חנכה השבוע קו תעופה חדש בין תל אביב להונג קונג. החברה תפעיל ארבע טיסות ישירות בין תל אביב לנמל התעופה הבינלאומי בהונג קונג, באמצעות המטוס החדיש והמתקדם בעולם מדגם איירבס 350-A שנחת בישראל לראשונה.

    קו הטיסה החדש אשר יופעל ע"י מטוס זה יציע נוחות רבה יותר הן לנוסעים העסקיים והן לנוסעים לנופש לצד רמת שירות מהטובות ביותר של צוותי הטיסה. המטוס ידידותי לסביבה מצויד בחידושים האחרונים של חברת תעופה, כגון מערכת בידור מתקדמת במיוחד לצד שירות השכמה, ארוחות מגוונות ועוד.

    בכל מחלקות השירות קיימים חלונות פנורמים, תאורות צבע משתנות בהתאם למצב הטיסה, תא נוסעים שקט יותר וטמפרטורה אופטימלית במהלך הטיסה להפחתת עייפות. במטוס המכיל 280 מושבים ושלוש מחלקות מחלקת אקונומי עם 214 מושבים, מחלקת פרימיום אקונומי 28 מושבים ומחלקת עסקים שבה 38 מושבים.

    חוק התיירות הרפואית אושר בקריאה ראשונה במליאת הכנסת

    כחלק ממסלול החקיקה של הצעת החוק של משרדי הבריאות והתיירות להסדרת התיירות הרפואית – אישרה מליאת הכנסת את המשך קידומו של החוק. בבסיס הצעת החוק עומדים מספר עקרונות. 1. שמירה על המטופל הישראלי, הצעת החוק נועדה למנוע פגיעה בטיפול המוענק לחולה הישראלי ואף לשפרו במידת האפשר. 2. הגדלת ההכנסות למשק הישראלי מפעילות תיירות רפואית. 3. הבטחת טיפול מקצועי ואתי לתייר הרפואי: נקבעו כללים שיבטיחו לתייר קבלת טיפול מקצועי, אתי והגון, ויסייעו להתפתחותו של הענף לאורך זמן.

    וויז אייר מרחיבה את הפעילות בישראל: פותחת קווים נוספים

    החברה פותחת 3  קווים נוספים – לפולין, רומניה וסלובקיה – ותקבל מענק של 250 אלף אירו לכל קו ממשרד התיירות. חברת התעופה וויז אייר מרחיבה את מגוון הקווים שהיא מפעילה מישראל ואליה ופותחת 3 קווים מתל-אביב.

    החברה מגדילה גם את תדירות הטיסות של הקווים הבאים: בוקרשט-תל-אביב, מ-4 ל-7 טיסות בשבוע (החל מ-18 בספטמבר); ותל-אביב-בודפשט, מ-7 ל-10 טיסות בשבוע (החל מ-29 באוקטובר).

    בחברה אומרים שעתידים להיפתח קווים נוספים במסגרת שיתוף-פעולה עם משרד התיירות. בבסיסו של שיתוף-הפעולה, במטרה להביא לישראל תיירים מהיעדים הללו, תקבל וויז אייר מענק של 250 אלף אירו לכל אחד מהקווים שהיא תפעיל מיעדים שכיום לא פועלות טיסות ישירות מהם לישראל. מחירי הטיסות ליעדים החדשים מתחילים ב-154 שקל לכיוון.



    0 תגובות