ח"כ מוזס: "קורא לשוטרים שלא לחלל שבת במירון"

    אני מבקש מכבוד השר, לעשות כל מאמץ על מנת להבטיח כי שום שוטר לא יאלץ לחלל את השבת ולא יהיו חלילה תפילתנו בקברו של רשב"י מבחינת "מצווה הבאה בעבירה"
    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on ח"כ מוזס: "קורא לשוטרים שלא לחלל שבת במירון"

    "שלא יהיו חלילה תפילתנו בקברו של רשב"י מבחינת 'מצווה הבאה בעבירה'" – מבקש ח"כ מוזס מהשר לביטחון פנים, גלעד ארדן: "כולם שומרי שבת ומוקירי המסורת היהודית. בפנייתי זו אני מהווה שליח ציבור עבורם"

    לג' בעומר במירון
    אני מבקש מכבוד השר, לעשות כל מאמץ על מנת להבטיח כי שום שוטר לא יאלץ לחלל את השבת ולא יהיו חלילה תפילתנו בקברו של רשב"י מבחינת "מצווה הבאה בעבירה"
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השנה יחול אי"ה ל"ג בעומר במוצאי שבת. יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ מנחם אליעזר מוזס, הקדים ושלח מכתב אל השר לביטחון פנים ח"כ גלעד ארדן בדרישה לפעול באופן שימנע מכוחות המשטרה לחלל שבת תוך היערכותם לאירועי ל"ג בעומר.

    ח"כ מוזס מציין במכתבו את העובדה כי בשנים עברו, כאשר ל"ג בעומר חל במוצאי שבת, התקבלו דיווחים מתושבי המקום לפיהם, המשטרה החלה את היערכותה במקום כבר בשעות אחה"צ בעיצומה של השבת, וכי כוחות המשטרה הגיעו והתמקמו באזור בשעה 17:00 מבעוד יום השבת, תוך חילול שבת.

    "אני מבקש מאוד, כמי שאמון על כוחות המשטרה, וכמי ששמירת השבת חשובה לו, להנחות את פיקוד המשטרה וכוחות הביטחון הפועלים באזור, להקפיד על שמירת השבת ולהימנע לחלוטין מחילולה. מאות אלפים עולים להתפלל על קברו של רשב"י במהלך ל"ג בעומר. כולם שומרי שבת ומוקירי המסורת היהודית. בפנייתי זו אני מהווה שליח ציבור עבורם. אני מבקש מכבוד השר, לעשות כל מאמץ על מנת להבטיח כי שום שוטר לא יאלץ לחלל את השבת ולא יהיו חלילה תפילתנו בקברו של רשב"י מבחינת "מצווה הבאה בעבירה".

    מוזס מסיים את מכתבו בברכת הצלחה באירוע הגדול "אני מודה לך מראש, ומאחל לך כי בעזרת השם, תיצלחו את "מבצע ל"ג בעומר" בצורה חלקה, ללא תקלות, וכי כל מאות אלפי המתפללים יעשו דרכם למירון וממנה בבטחה ובשלום".

    ח"כ מוזס ידוע במעורבותו באירועי ל"ג בעומר במירון כנושא המונח על שולחנו לאורך כל ימות השנה, ועתה, לקראת התקרב ל"ג בעומר, הוא מקבל תנופת עשייה ופעילות לטובת אתר הרשב"י ולתועלת המתפללים הרבים. לדברי ח"כ מוזס, הושקעו משאבים רבים ממשרדי הממשלה הרבים, ונעשו מאמצים בכל התחומים כדי שהאירועים יעברו בשלום וללא חריגות.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמה שידבר זה לא יעזור כי גם הוא בעצמו יודע שלא שייך בלי זה….