ח"כ עמיר פרץ "על נתניהו לרסן את הגנים החבויים בו"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ עמיר פרץ "על נתניהו לרסן את הגנים החבויים בו"

    המועמד ליו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ תוקף את נתניהו בעקבות ההחלטה לבנות יישוב חדש למפוני עמונה ואומר "נתניהו נכנע לימין המשיחי ומסכן את רעיון שתי המדינות לשני עמים" • וגם, האם יכול להיות שח"כ באופוזיציה לא מעוניין בחירות?

    רה"מ, בנימין נתניהו, עמיר פרץ והנשיא, רובי ריבלין צילום: לע"מ
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר, עמיר פרץ אמר בעקבות ההחלטה לבנות יישוב חדש למפוני עמונה "בהחלטה לבנות יישוב חדש למפוני עמונה, נתניהו ממשיך להיכנע לימין המשיחי ומסכן את רעיון שתי המדינות, שהוא המחסום בפני מדינת כל אזרחיה בהתאם לתכנית עזמי בשארה"

    ח״כ פרץ, המועמד לתפקיד יו״ר מפלגת העבודה הוסיף ״נתניהו מסכן בהחלטתו אף את היחסים עם הנשיא האמריקאי החדש והאוהד, טראמפ, ומחיר ההתגרות בו עלול להיות כבד מאוד. על נתניהו להקפיא את הבנייה בהתנחלויות המבודדות, אשר לא יישארו בשטח ישראל באף הסדר עתידי ולחדול מלהתגרות בשכנינו המתונים בעולם הערבי, בשוק האירופי ובממשל האמריקאי החדש"

    "מסכן את יחסינו עם נשיא ארה"ב טראמפ" | טראמפ ונתניהו בפגישתם בבית הלבן
    ,

    אבי אוחיון, לע"מ

    "על נתניהו לרסן את הגנים החבויים בו, ובמיוחד את גן הבחירות המשתולל, שכן אין לדעת איזה גן יצוץ ומתי יצוץ ואיזה מחיר ישראל תשלם על כך" אמר.

    ניתן רק לתהות מהיכן שואב ח"כ פרץ את המידע עליו נשען כשהוא מתבטא כי נתניהו מסכן את יחסי ישראל עם הנשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ במהלך שכזה.



    0 תגובות