הממשלה אישרה את הקמת הישוב החדש במטה בנימין

    אנו מצפים שההממשלה תוציא מיידית אל הפועל את החלטת הקבינט, באופן שכבר בקיץ הקרוב ניכנס לבתים שייבנו בישוב החדש. נוכח האכזבות הרבות שידענו במעלה הדרך
    איתי גדסי No Comments on הממשלה אישרה את הקמת הישוב החדש במטה בנימין

    ראש הממשלה עדכן את הקבינט כי אושרו לשיווק 2000 יחידות דיור- מתוך כ 5700 יח"ד עליהן הודיעה ישראל כבר לפני חודשיים. 2000 יחידות אלה לא אושרו לשיווק עד כה בשל בעיות טכניות

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    אנו מצפים שההממשלה תוציא מיידית אל הפועל את החלטת הקבינט, באופן שכבר בקיץ הקרוב ניכנס לבתים שייבנו בישוב החדש. נוכח האכזבות הרבות שידענו במעלה הדרך
    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקבינט המדיני- ביטחוני אישר אמש פה אחד הקמת ישוב חדש למפוני עמונה, באזור עמק שילה. התקיים גם משאל טלפוני ליתר שרי הממשלה, לאישור ההחלטה.

    ראש הממשלה עדכן את הקבינט כי אושרו לשיווק 2000 יחידות דיור- מתוך כ 5700 יח"ד עליהן הודיעה ישראל כבר לפני חודשיים. 2000 יחידות אלה לא אושרו לשיווק עד כה בשל בעיות טכניות.

    עוד עודכן הקבינט כי המדינה הכריזה על כ 900 – דונם כאדמות מדינה באזור עדי עד, גבעת הראה ועלי, זאת בהתאם לצרכים שעלו כתוצאה מסוגיות משפטיות.

    תושבי עמונה ברכו על ההחלטה שהתקבלה אמש בקבינט המדיני בטחוני לפיה, יוקם ישוב חדש בעמק שילה, בו יוכלו לשקם את חייהם, ולשמר את רקמת החיים שנוצרה במשך עשרים שנות קיומו של הישוב עמונה.

    "זכרו של הישוב עמונה, ישאר לעד בליבנו. אנו אוהבים אותך מולדת, לכן אנו נשבעים היום הזה לשוב לאדמת עמונה, אנו ואם לא אנו, בננו שיקומו אחרינו – מולדת לא עוזבים לעולם.

    "יחד עם זה משעה שחרבה עמונה ביקשנו רק דבר אחד – משימה חלוצית-ציונית של הקמת ישוב חדש בארץ ישראל, עבורנו ועבור עם ישראל כולו. רק יצירת חיים עשירים של פריחה ועשייה, יהוו מזור לכאבנו ולכאבו של הציבור, על חיים שניטלו.

    תחת הפרח שנרמס נשתול מאה פרחים. תחת העץ שנגדע נשתול מאה עצים. תחת הבית שנהרס נבנה מאה בתים. תחת החיים שניטלו ניצור חיים חדשים. חיים של צחוק ילדים ושיחת זקנים. חיים של תורה ותרבות, מסיבת מרעים ומעשים טובים. חיים של נתינה ושגשוג ופריחה. חיים ישראלים מלאים של עם הבונה את ארצו ושל שכינה השבה למקומה"

    אנו שמחים על כך שמאבקינו הצודק והדבקות בצדקת דרכנו הובילו להישגים רבים (חוק ההסדרה; מניעת הרס אלפי בתים שהוחרגו מקו כחול ועוד) אולם השיא של כל אלו הוא פריצת השכר והקמת ישוב חדש ביהודה ושומרון, לאחר למעלה מעשרים שנה בהם לא הוקמו ישובים ביו"ש – אנו מתפללים שתהיה זו סנונית ראשונה שתבשר הקמתם של ישובים רבים רבים ביוש ובכל הארץ כולה.

    עוד הוסיפו: "אנו מצפים שההממשלה תוציא מיידית אל הפועל את החלטת הקבינט, באופן שכבר בקיץ הקרוב ניכנס לבתים שייבנו בישוב החדש. נוכח האכזבות הרבות שידענו במעלה הדרך, אנו נמשיך לעמוד על המשמר כדי לוודא שכך אכן קורה ושהפעולות הנדרשות להקמות הישוב החדש מבוצעות לאלתר.

    "אנו מודים לשרים על החלטתם הערב ומברכים אותם על כך וכן את ראש הממשלה, שלמרות כל הלחצים עמד, בסופו של דבר, בהתחייבותו להקים ישוב חדש ביהודה ושומרון. עמונה עמונה".



    0 תגובות