"נשבור את המונופול, נקים מערך כשרות אם החוק יאפשר זאת"

    יוסי אשר 2 Comment on "נשבור את המונופול, נקים מערך כשרות אם החוק יאפשר זאת"

    הרב סתיו הדגיש כי שבירת מונפול הכשרות יביא לידי הוזלה בתעריפי הכשרות • "נשמור על רמת כשרות גבוהה מאוד, המשגיחים שלנו יסמכו על הכשרות שהם מעניקים ויוכלו לאכול מהכשרות שהם עצמם מעניקים"

    צילום: Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב דוד סתיו יושב ראש ארגון רבני צהר שוחח היום עם מאות מלונאים בכנס שקיימה התאחדות בתי המלונות בישראל, במהלך השיחה אמר הרב דוד סתיו כי ארגון רבני צהר מבקש לבצע רפורמה רוחבית בתחום הכשרות בישראל "יש שתי דרכים, האחת, פתיחת אזורי הכשרות, דהיינו מלון שנמצא במקום מסויים יוכל לקבל כשרות מרבנות מקומית אחרת שהוא יבחר. הדבר יביא לידי תחרות, וממילא שכולם יעשו הכל כדי לשפר את השירות שהם מעניקים כיום"

    הרב סתיו אמר כי ישנה דרך נוספת שהארגון מציע והיא פתיחת תאגידי כשרות "ארגון רבני צהר שוקל לפתוח תאגיד כשרות כזה, הקהל יוכל לצרוך איזו כשרות שהוא רוצה"

    הרב סתיו הדגיש כי שבירת מונפול הכשרות יביא לידי הוזלה בתעריפי הכשרות "נוזיל את תעריפי הכשרות אך נשמור על רמת כשרות גבוהה מאוד, המשגיחים שלנו יסמכו על הכשרות שהם מעניקים ויוכלו לאכול מהכשרות שהם עצמם מעניקים, בניגוד למצב היום שבו משגיחי כשרות לא אוכלים בבתי עסק שהם עצמם משגיחים עליהם"

    הרב סתיו ציין בפני המלונאים כי המהלך אם ייצא לפועל הוא ייעשה רק לאחר ייעוץ משפטי והארגון לא יעבור על החוק בשום צורה. "אנחנו לא נבצע שום מהלך לא חוקי אני מאמין שהציבור הישראלי ילך איתנו ויסמוך על הכשרות של צהר"



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כמה שהרב עובדיה צדק….
      מזל שהוא לא נבחר

    2. 1

      מזל טוב. נולד פעיל חברתי חדש. "הרב סתיו שפיר". כן, זו לא טעות בשם, לפתע הוא עטה גלימה של פעיל חברתי. דואג פתאום למחירים. פששש כל הכבוד . ואת מי הוא משכנע שזו כשרות איכותית? את התלמידי חכמים הגדולים, בעלי המלונות. מה הוא מוכר להם "נוזיל את תעריפי הכשרות אך נשמור על רמת כשרות גבוהה מאוד, המשגיחים שלנו יסמכו על הכשרות שהם מעניקים ויוכלו לאכול מהכשרות שהם עצמם מעניקים" הרב סתיו שפיר! באמת ? המשגיחים שלך היום לא אוכלים מכשרות הרבנות הרגילה? אולי המשגיחים שלך יהיו מאלו שאתם מגיירים בגיורי בזק? אני לא כזה חסיד גדול של מערכת הכשרות הממלכתית אבל אני גם לא כזה תמים גדול לחשוב שהרב סתיו שפיר יעשה כשרות יותר טובה, ובודאי שאין כוונתו לשם שמים.