בשביל הפריחה: הטיול שהילדים יברכו עליו

    תנו מטלה לילדים למצוא חיפושיות או פרפרים או פרחים לא תאמינו כמה יצירתיות תגלו ואיך גם באורבניות הפשוטה מתחבא בעצם עולם שלם של טבע.
    אתי קצבורג No Comments on בשביל הפריחה: הטיול שהילדים יברכו עליו

    לטבע ולפריחה יש כח לרפא חולים להפוך אנשים מדכאוניים למאושרים • כמה מילים על סיורי פריחה על טיולים וטבע ועל הברכה היחודית שתקפה לחודש בלבד • שלא חיסר בעולמו כלום

    צילום: איבון לוין
    תנו מטלה לילדים למצוא חיפושיות או פרפרים או פרחים לא תאמינו כמה יצירתיות תגלו ואיך גם באורבניות הפשוטה מתחבא בעצם עולם שלם של טבע.
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית היה שקט של בוקר, הילדים עוד נמו את שנתם.

    קול של תפילה עריבה הגיעה לאוזניי וכשהבטתי מבעד החלון עמדו מניין גברים בגינת השכנים ואמרו את ברכת האילנות בנעימה.

    חודש ניסן זה החודש בו הניצנים נראים בארץ הכל פורח ומלבלב ונוהגים לאמר את הברכה המיוחדת הזו שבו אנו מודים בעצם על יופי הבריאה.

    חודש ניסן חלקו הראשון שמור כולו לניקיון ומירוק הבית וחוץ מהשקיית העציצים בתוך הבית פנימה קשה מאד לראות את הירוק שפורח בכל פינה.

    אתגרו את עצמכם, עם הילדים יחד, תכננו יום בו כולם שותפים לניקיון ולמחרת יוצאים לטיול פריחה והזדמנות לאמר את ברכת האילנות ב'הידור'.

    הארץ מלאה במקומות שופעים של פריחה ואביב ובמקומות מסוימים תוכלו אפילו להכין זרים מקסימים עם הילדודס.

    שביל הפריחה 006

    טיול פורח

    תוכלו למצוא את האירוסים היפהפיים שפורחים ממש מתחת האף שלנו. במישור החוף; אירוסים וכחול של ים מה צריך יותר מזה?

    השבוע חברה סיפרה לי שיצאה עם בעלה באיזה בוקר אחד לגילבוע כדי לאמר שלום לאירוסים

    "אני אוהבת אותם כאלה סגולים ומדהימים, חשה אותם קרובים אליי,נהנית לשוחח איתם לחוש אותם, ולהרגיש דרכם את פלאי הטבע שמקיפים אותנו דוקא בזמן שכל כולו מסמל פריחה והתחדשות".

    החודש הזה מהווה את קו התפר יש מקומות שעדיין ניתן למצוא פריחה מדהימה וכדאי למהר למצוא אותה כי חודש הבא כבר לא בטוח שיהיה.

    פריחה מטע הדובדבן

    פריחה מתחת האף שלנו

    קחו לדוגמא את אתר שבע הטחנות שנמצא אצלינו בחצר האחורית בביקור שם תוכלו לחוש כמו במעבה היער, להנות ממסלולים ברגל או באופניים, לשמוע את השקט ואת המים המפכים, להנות מפריחה מושלמת ומחוויה משפחתית שלא מצריכה מאמץ.

    אם תתאמצו תוכלו למצוא באזור הדרום אזורי פריחה יפהפיים , כלניות אדמדמות , רקפות צנועות. כן גם הדרום לוקח חלק בצבעוניות הטבעית הזו.

    הסתכלו סביבכם  גם בטיול עם ילדים לגינה באזור הבית תוכלו למצוא פרחים חבויים בין סלעים, עצים בצורות שונות שמכח ההרגל לא טרחנו להרים עיניים ולחקור אותם.

    תנו מטלה לילדים למצוא חיפושיות או פרפרים או פרחים לא תאמינו כמה יצירתיות תגלו ואיך גם באורבניות הפשוטה מתחבא בעצם עולם שלם של טבע.

    רק לגלות אותו ולברך עליו.

    "בָּרוּךְ אַתָּה יְהֹוָה, אֱלֹהֵֽינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, שֶׁלֹּא חִסֵּר בְּעוֹלָמוֹ כְּלוּם, וּבָרָא בוֹ בְּרִיוֹת טוֹבוֹת וְאִילָנוֹת טוֹבוֹת, לֵהָנוֹת בָּהֶם בְּנֵי אָדָם."

    חג אביב שמח



    0 תגובות