"להפסיק הנחה בארנונה לארגונים שעיקר מימונם מממשלות זרות"

    איתי גדסי No Comments on "להפסיק הנחה בארנונה לארגונים שעיקר מימונם מממשלות זרות"

    הצעת החוק החדשה מבקשת להפסיק להעניק לאותם ארגונים ועמותות, מתנות מהמדינה באמצעות הנחה בארנונה • הרעיון מאחורי הצעת החוק הוא – הפסקת האבסורד בו המדינה נותנת הנחה לארגונים שפועלים נגדה

    ח"כ דודי אמסלם צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) הגיש בטרם יצאה הכנסת לפגרה הצעת חוק חדשה המבקשת להפסיק הנחה בארנונה הניתנת לארגונים שעיקר מימונם מממשלות זרות.

    אותם עשרות ארגוני תעמולה, כדוגמת "בצלם" ו-"שוברים שתיקה", מקבלים תקציבים של מיליוני שקלים בכל שנה ובעזרתם פועלים בראש חוצות כנגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל.

    הצעת החוק החדשה שגובשה יחד עם תנועת "אם תרצו" מבקשת להפסיק להעניק לאותם ארגונים ועמותות, מתנות מהמדינה באמצעות הנחה בארנונה. הרעיון מאחורי הצעת החוק הוא – הפסקת האבסורד בו המדינה נותנת הנחה לארגונים שפועלים נגדה ונגד חיילי צה"ל, בארץ ומחוצה לה.

    מדינת ישראל צפויה לחסוך לקופתה עשרות מיליוני שקלים באמצעות חקיקת חוק חשוב זה שיסייע אל מול האתגרים החברתיים הרבים העומדים לפתתה.

    "לא יעלה על הדעת כי ארגונים הפועלים באופן מכוון כנגד מדינת ישראל יזכו לקבל מתנות מהמדינה רק כדי לפגוע בנו חזרה. שיפנו לאלה שמזרימים לקופתם תקציבי עתק כדי שישלמו להם גם את הארנונה. אנחנו ננתב את עשרות המיליונים שיתפנו כדי לסייע לשכבות החלשות בתשלומי הצהרונים, הקייטנות ועוד". אמר אמסלם.

    מנכ"ל תנועת "אם תרצו" מתן פלג שהיה שותף לקידום הצעת החוק אמר כי: "אנו מברכים על הצעת החוק שהגיש ח"כ אמסלם. לא יתכן שמשלם המיסים הישראלי יסבסד מכיסו את הארנונה של הארגונים אשר עיקר מימונם מגיע ממשלות זרות. הגשת החוק היא מסר חשוב לגורמים המנסים לפגוע בזהותה היהודית והדמוקרטית של מדינת ישראל על ידי מימון ממשלתי זר. מדינת ישראל מפסיקה לממן ולסבסד את עוכריה."



    0 תגובות