"ב-100% לא יהיו בחירות על התאגיד; אנו מקיימים את ההסכם הקואליציוני"

    נכנסנו לכנסת ישראל לטפל ביוקר המחיה. אנחנו מקיימים את ההסכם הקואליציוני על קוצו של יו"ד. הדבר האחרון שאנחנו חושבים שצריך למדינת ישראל כעת זה בחירות
    עמית דניאל No Comments on "ב-100% לא יהיו בחירות על התאגיד; אנו מקיימים את ההסכם הקואליציוני"

    יו'ר סיעת כולנו: "לאורך כל הדרך אמרנו לרה"מ תגיד איזה תיקונים צריך לעשות ונדבר עליהם" • הלוגיקה: "מבקשים לעשות מהלך שיעלה מיליארדים לכספי משלם המיסים" • והחשש: "אם נתניהו רוצה בחירות הוא ימציא תירוץ"

    ח"כ רועי פולקמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    נכנסנו לכנסת ישראל לטפל ביוקר המחיה. אנחנו מקיימים את ההסכם הקואליציוני על קוצו של יו"ד. הדבר האחרון שאנחנו חושבים שצריך למדינת ישראל כעת זה בחירות
    9:50
    18.04.24
    מוטי הלפרין No Comments on החשש לבחורי הישיבות ושיחת ההרגעה של מזכיר הממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת 'כולנו', ח"כ רועי פולקמן שוחח עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" בעקבות סערת התאגיד. לדבריו "מבקשים לעשות מהלך שיעלה מיליארדים לכספי משלם המיסים" במשך השיחה הוא ציין כי לא ברור מהן כוונות הליכוד " רוצים לסגור את השידור הציבורי? בא נדבר על זה. הם הציעו את שיקום רשות השידור שתדרוש את החזרת אגרת הטלוויזיה על אזרחי ישראל. מה הם רוצים שיקרה?" אמר

    "המשבר הוא לא סביב התאגיד. כשרוצים משבר, יוצרים משבר" אומר פולקמן והוסיף "עד השבועיים האחרונים הדברים עבדו טוב יותר. העברנו תקציב מדינה עם רפורמות ודברים חברתיים משמעותיים. בשבועיים האחרונים ובעיקר באותו אירוע תמוה שהתרחש בגיבוש הקואליציה, התחושה היא לא נעימה. התאגיד הוא נושא קטן יחסית והיו עליו הבנות ובסך הכל זה לא נושא הליבה בו אנחנו מתעסקים ומאז הקשקושיאדה" כלשונו "לא נפסקת".

    "מדברים על בעיית משילות בעוד שהליכוד בהסכמים הקואליציוניים חילק את התיקים לשותפותיו" אומר פולקמן "אנחנו לאורך כל הדרך אמרנו לרה"מ תגיד איזה תיקונים צריך לעשות ונדבר עליהם. שיגידו מה היעד. רוצים לסגור את השידור הציבורי? בא נדבר על זה. הם הציעו את שיקום רשות השידור שתדרוש את החזרת אגרת הטלוויזיה על אזרחי ישראל. מה הם רוצים שיקרה?" שאל פולקמן.

    "מבקשים לעשות מהלך שיעלה מיליארדים לכספי משלם המיסים. נכנסנו לכנסת ישראל לטפל ביוקר המחיה. אנחנו מקיימים את ההסכם הקואליציוני על קוצו של יו"ד. הדבר האחרון שאנחנו חושבים שצריך למדינת ישראל כעת זה בחירות. אנחנו מוכנים להבנות ולאורך כל הדרך היו הבנות. לא ניתן לבזבוז כספי מיסים משווע".

    "הסכם קואליציוני הוא בעל עשרות סעיפים. ההסכם הוא כללי, הוא מעורפל. יש סעיף שמדבר על רפורמות וזו לא רפורמות ובמקרה הזה זה יותר פשוט יש לנו מנדט לדאוג לכספי הציבור. האירוע הזה הוא עם משמעויות אדירות על כספי משלם המיסים הישראלי. אני אומר במאה אחוז לא יהיו בחירות על התאגיד. אם נתניהו ירצה ללכת לבחירות מכל סיבה שלא תהיה, הוא ימציא תירוץ. פעם ריב עם ש"ס על הכותל, פעם ריב עם 'הבית היהודי' על עמונה, פעם אתנו על התאגיד. כנראה שהנקודה היא אחרת. מניח שיקום התאגיד ויהיו שינויים כאלו ואחרים".



    0 תגובות