השרה שקד: לא שווה לגרור את המדינה לבחירות בגלל התאגיד

    איתי גדסי No Comments on השרה שקד: לא שווה לגרור את המדינה לבחירות בגלל התאגיד

    בכנס עמותת אור ירוק שמתקיים היום אמרה שרת המשפטים איילת שקד: "התאגיד הוא לא נושא ששווה בשבילו לגרור את המדינה לבחירות, הפערים סביב המחלוקת הזו לא גדולים • שקד הוסיפה כי בעיניה לאחר עידן נתניהו כראש הממשלה, מי שצריך להיות ראש הממשלה הוא נפתלי בנט

    אולפני התאגיד צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד בכנס עמותת "אור ירוק": "התאגיד הוא לא נושא ששווה בשבילו לגרור את המדינה לבחירות, הפערים סביב המחלוקת הזו לא גדולים"

    שקד אמרה בכינוס כי "אני מאמינה שהבחירות עוד רחוקות, שהממשלה היא יציבה וטובה ותאריך ימים. אני מאמינה שמשבר התאגיד הוא פתיר ולא סביר לגרור את המדינה לבחירות בגלל מחלוקת שהפערים סביבה לא גדולים. כל השותפות בקואליציה לא מעוניינות ללכת לבחירות ולכן אני מאמינה שיפתרו את המשבר הזה. זה לא נושא ששווה בשבילו לגרור את המדינה לבחירות. בתהליכים הממשלתיים צריך ארבע שנים כדי לעבוד כמו שצריך גם בממשלה וגם בכנסת. אחרי עידן נתניהו בנט צריך להיות ראש הממשלה אבל אני לא פוסלת בעתיד שזו תהיה אני.

    שרת המשפטים איילת שקד, דיברה בכנס על תאונות הדרכים בראי בתי המשפט בישראל: כל תקן שאני מקבלת אני מיד מאיישת ונבחרו השנה עוד ארבעה שופטי תעבורה ובשנה שעברה ייבחרו עוד שניים. בשנה האחרונה נפתחו 136 אלף תיקים ונסגרו אותו מספר תיקים. כל שופט מתמודד עם בין 80-100 תיקים בשבוע.

    אני מאמינה שתיקון 112 יסתיים במושב הנוכחי סופסוף וזה כלי נוסף שמאפשר לשוטרים לפסול במקום פסילה מנהלית של רשיונות נהיגה, להחמיר ענישת מינימום. משרד המשפטים מתנגד לענישת מינימום בכדי לא לכבול את שיקול הדעת של השופטים אבל תחום התעבורה הוא יוצא דופן ואנו מתכננים להחמיר את ענישת המינימום כדי שאנשים שעושים עבירה יידעו שהם לא יכולים לחמוק מעונש.

    החינוך של הילדים הוא נורא חשוב, גם בבית הספר וגם בבית. אצלי הם השומרים שלי, אם הם רואים אותי מתקרבת לטלפון בזמן הנהיגה אני חוטפת צעקה. אני חושבת שאם נשקיע בחינוך ובהסברה כבר מגיל צעיר אנו נוכל לטפל בנושא השימוש בטלפון.



    0 תגובות