השר כץ: "'אור ירוק' הפך לגוף פוליטי שמנגח את הממשלה"

    איתי גדסי No Comments on השר כץ: "'אור ירוק' הפך לגוף פוליטי שמנגח את הממשלה"

    השר כץ: 'אור ירוק' הפך לגוף פוליטי לכל דבר שכל תפקידו לנגח את הממשלה ואת משרד התחבורה בפרט • יו"ר עמותת אור ירוק לשר התחבורה והבטיחות בדרכים: "אתה בורח מאחריות, תתפטר מתפקידך כשר לבטיחות בדרכים"

    צילום: ישראל ברדוגו
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, הודיע כי לא ישתתף בכנס "אור ירוק" ובמקום זאת יקח חלק בכנס כלכליסט לקידום ופיתוח הגליל.

    השר כץ הודיע כי אין בכוונתו לקיים בעתיד כל קשר עם ארגון אור ירוק, בשל העובדה שהעמותה הפכה לגוף פוליטי לכל דבר שכל תפקידה לנגח את הממשלה ואת משרד התחבורה בפרט, תוך שימוש בנתונים שקריים והתעלמות מוחלטת מהעובדות, זאת, תוך שיתוף פעולה עם גורמים עסקיים בעלי עניין.

    משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ימשיך לפעול ישירות ובאמצעות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לקידום הבטיחות, במאבק בתאונות הדרכים.

    אבי נאור – יו"ר ומייסד עמותת אור ירוק הגיב בכנס ואמר: "אני פונה לשר התחבורה והבטיחות בדרכים שבחר לא להגיע היום לכנס אבל בדבריי אתייחס רבות לשר ובטוח שדבריי יועברו אליו.

    "בפועל – אין שר האחראי לבטיחות בדרכים במדינת ישראל. כבוד השר, זו בריחה מאחריות תוך הפקרת הציבור לחזית מדממת. אם אין ביכולתך לקחת אחריות זו החזר סמכות זו לממשלה ודרוש שיפעלו בנושא זה. אדוני שר התחבורה והבטיחות בדרכים, לצערי, כתגובה לביקורתנו העניינית בכנסת, הסתפקת בתשובה הלא עניינית שאור ירוק היא גוף פוליטי שעוסק בדמגוגיה ומשתמש באופן ציני בנתונים  סטטיסטיים. האם הטחת האשמות חסרות שחר כגון אלו, היא הדרך הנכונה להיחלץ מהשפל המדמם שבו אנו מצויים? האם שינוי היעדים ושיטת המדידה שנקטת לאחרונה זו הנוסחה להפיכת הכישלון להצלחה? הדרך היחידה לנצח במאבק הזה היא קודם כל לקיחת אחריות והובלת המלחמה הזאת.

    "המצב שיש תואר שהוא בפועל הוא תיאורטי בלבד הוא מצב לא נכון ולכן יש שתי אפשרויות- או שהממשלה תחליט שהשר צודק, אין לו את הכלים לקבל האחריות ותתן לו את האחריות או שהוא יתפטר וייתן למישהו אחר לעשות את העבודה.

     

     



    0 תגובות