הבית מתפרק? "אנו שומעים מבנט שאנחנו דתיים וימניים מדי"

    יש רצון אמיתי מצד הציבור שנמשיך גם בבחירות הבאות ברשימה מאוחדת אבל לצערי התשובה שאנחנו שומעים מיו"ר הבית היהודי שהוא לא רוצה ללכת יחד עם האיחוד הלאומי כי אנחנו דתיים וימניים מידי
    איתי גדסי 1 Comment on הבית מתפרק? "אנו שומעים מבנט שאנחנו דתיים וימניים מדי"

    שר החקלאות, אורי אריאל, סיפר על ההיערכות לריצה של סיעתו – האיחוד הלאומי – בנפרד מ'הבית היהודי' זאת בשל סירוב מצד יו"ר הבית היהודי לאיחוד לקראת בחירות • על האפשרות לבחירות מוקדמות אמר "סכנה לימין ולמשילות"

    נפתלי בנט ואורי אריאל צילום: יוסי זליגר, פלאש 90
    יש רצון אמיתי מצד הציבור שנמשיך גם בבחירות הבאות ברשימה מאוחדת אבל לצערי התשובה שאנחנו שומעים מיו"ר הבית היהודי שהוא לא רוצה ללכת יחד עם האיחוד הלאומי כי אנחנו דתיים וימניים מידי
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש קיימו חברי מפלגת האיחוד הלאומי, בראשות השר אורי אריאל, ח"כ בצלאל סמוטריץ ומזכ"ל המפלגה אופיר סופר, הרמת כוסית לקראת חג הפסח באולפנת רעות בפתח תקווה.

    יו"ר האיחוד הלאומי, השר אורי אריאל אמר "בניגוד למה שנוטים לחשוב, האתגרים כיום כלפי ההתיישבות גדולים מאוד. בניגוד למה שהובטח, הישוב החדש בעמונה עוד לא נבנה. ממה שאנחנו מבינים, גם השיחות היום מול ארה"ב הולכים לכיוון שהבניה לא תהיה חופשית. גם אותן אלפי יחידות דיור ששוחררו לבניה, רובן עדיין תקועות. אנחנו מודעים לכך ועושים רבות לשיפור המצב ואני מקווה שזה יסוכם ויתקדם בזמן הקרוב" אמר.

    "גם בתחום דת ומדינה יש לנו אתגרים לא פשוטים. שאלת השבת במרחב הציבורי עוד לא נפתרה למרות שזה עבר לטיפול השר דרעי. כרגע יש בג"צ בעניין וההמשך לא פשוט בכלל. הפתרון לשבת זה יום ראשון כיום מנוחה נוסף. זה אפשרי ועכשיו השאלה זה הטכניקה והקצב. גם בנושאי כשרות יש אתגרים וזה מחייב אותנו להתייצבות ברורה וחזקה. צריך להוביל ולא להיגרר".

    "זו שאלה אמיתית האם יהיו בחירות בגלל התאגיד, ויש חשש שאנחנו נמצאים בסחרור שיכול להביא בסופו של דבר לבחירות. האמת היא שקשה לצפות קדימה וקשה לדעת לאן יגיעו. בחירות עכשיו זה סכנה למשילות, סכנה לימין ומיותר. לא הכל בידינו, אבל אנחנו עושים מאמץ שלא ללכת לבחירות עכשיו".

    באשר להתנהלות מול 'הבית היהודי' אמר אריאל: "יש רצון אמיתי מצד הציבור שנמשיך גם בבחירות הבאות ברשימה מאוחדת אבל לצערי התשובה שאנחנו שומעים מיו"ר הבית היהודי שהוא לא רוצה ללכת יחד עם האיחוד הלאומי כי אנחנו דתיים וימניים מידי. ולכן צריך להיערך ללכת לבחירות לבד ובעצמה ויחד עם זאת לא לוותר על הסיכוי לאחדות של הציונות הדתית".

    ח"כ בצלאל סמוטריץ חיזק את השר אריאל ואמר: "חיזוק האחדות בציונות הדתית והמשך הריצה המשותפת של שתי המפלגות עוברים דרך שימור המיוחד והייחודי שבכל מפלגה. מפלגת האיחוד הלאומי ממשיכה להתחדש ולהתחבר לציבורים נוספים בציונות הדתית ובאלו המזדהים עם דרכה ודגליה. אני מבקש לברך את חברי המרכז החדשים שהצטרפו היום למערכה על שלמות ארץ ישראל מתוך תורת ישראל וחיבור עמוק לעם ישראל. יחד נוביל את הציונית הדתית להנהגת מדינת ישראל לאור האתגרים הרבים שניצבים בפניה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תאמת שבשביל המן גם בנט דתי מידי