בן צור: "מקווה שמאמצי דרעי בנושא התאגיד ישאו פרי; לא נאפשר קיצוץ ב'קמחא דפסחא'"

    כולם צריכים לחזור לשפיות ובמקום לעסוק בעניינים שאין להם שום דבר, אלא כבוד ויקר, כל נושא התאגיד ודומיו
    עמית דניאל No Comments on בן צור: "מקווה שמאמצי דרעי בנושא התאגיד ישאו פרי; לא נאפשר קיצוץ ב'קמחא דפסחא'"

    ח"כ יואב בן צור שוחח עם הרב משה בן לולו ב"הפוך על הפוך" בעקבות התקציב הדל של ה'קמחא דפסחא' השנה ואמר "אין מקום לפגיעה בשכבות החלשות ובשקופים" • על התאגיד: "המבוגר האחראי – השר דרעי – מקווה שמאמצי התיווך שלו ישאו פרי"

    ח"כ יואב בן צור בישיבת סיעת ש"ס
    כולם צריכים לחזור לשפיות ובמקום לעסוק בעניינים שאין להם שום דבר, אלא כבוד ויקר, כל נושא התאגיד ודומיו
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניתן לומר כי המאבק של חלק מחברי הכנסת בימים אלה, בנוגע לתקציב ה'קמחא דפסחא' שקוצץ משמעותית בשנים האחרונות, נזקף לזכותו של הרב משה בן לולו ותכניתו "הפוך על הפוך" שהעלה את הנושא לפני מספר שבועות, מה שגרם לחברי כנסת לעלות ולהגיב על כך ולפעול פרלמנטרית. היום, עלה לשידור ח"כ יואב בן צור (ש"ס) וסיפר על המאמצים שנעשים בעניין.

    "אנחנו בסיעת ש"ס" אומר בן צור "לא נאפשר קיצוץ בתקציב ה'קמחא דפסחא'. אין מקום לפגיעה בשכבות החלשות ובשקופים בחברה הישראלית. אני קורא לשר האוצר, שיודע מה זה משפחה מעוטת יכולת, ולשר הרווחה חיים כץ לתקצב את הפרוייקט באופן ראוי ולמנוע את הקיצוץ ההדרגתי" אמר.

    "המכתב של חברי הכנסת חתום ע"י חברים מכל סיעות הכנסת" ציין ח"כ בן צור "יש עמותות שעושות רבות למען המשפחות שזקוקות לכך והבסיס חייב להיות ממשלתי. אי אפשר שאנחנו נשב סביב שולחן סדר ערוך ולמשפחות מעוטות יכולת יהיה שולחן דל" אמר.

    "כולם צריכים לחזור לשפיות ובמקום לעסוק בעניינים שאין להם שום דבר, אלא כבוד ויקר, כל נושא התאגיד ודומיו" אומר ח"כ בן צור ורומז בדבריו על הערך שהוא מייחס למשבר שנוצר בעקבות תאגיד השידור הציבורי – כאן "אני חושב שצריך להתרכז בימים הספורים שנשארו לנו עד לחג הפסח, לעזור למשפחות שאין להם אמצעים לעשות את החג. ואני וחבריי" אומר בן צור "נעשה הכל על מנת שכל עם ישראל ישבו לשולחן ערוך ומלא".

    כשנשאל לאן לדעתו משבר התאגיד, אם כבר הוזכר, הולך, ענה "אני שמח שיש מבוגר אחראי והוא יו"ר ש"ס, אריה דרעי ואני מאמין שמאמצי התיווך שלו ישאו פרי. אני מקווה שעל דברים כאלו לא ילכו לבחירות. זו ממשלה חברתית וטובה ואני בטוח שגם בנושא הזה שדיברנו, ה'קמחא דפסחא', ידעו להביא תקציב ראוי" סיים את דבריו.

    האזינו:



    0 תגובות