ריח בחירות? "אולי ביבי יודע על עצמו משהו שאף אחד לא יודע וזו הדרך שלו לצאת מתפקידו בכבוד"

    מצד אחד, אתה חושב שאין שום סיבה לביבי לצאת לבחירות. אין מה להשוות בין התאגיד לישראל היום. מצד שני, ההתנהלות שלו משדרת בחירות. אין ספק שכחלון לא מעוניין בבחירות וביבי לא ימצמץ ראשון.
    עמית דניאל No Comments on ריח בחירות? "אולי ביבי יודע על עצמו משהו שאף אחד לא יודע וזו הדרך שלו לצאת מתפקידו בכבוד"

    ח"כ אורי מקלב שוחח עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" בעקבות המשבר המסרב לרדת מהכותרות – תאגיד השידור הציבורי "כאן" • איך הוא מפרש את התנהלות רה"מ? • מה ההבדל בין 'ישראל היום' ל'תאגיד'? • וגם, מה יש לו לומר על הירידה בתקציב ה'קמחא דפסחא'?

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    מצד אחד, אתה חושב שאין שום סיבה לביבי לצאת לבחירות. אין מה להשוות בין התאגיד לישראל היום. מצד שני, ההתנהלות שלו משדרת בחירות. אין ספק שכחלון לא מעוניין בבחירות וביבי לא ימצמץ ראשון.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) שוחח עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" בעקבות המשבר הלא ממש ברור שמסרב לרדת מהכותרות – התאגיד הציבורי. בנוסף שוחח ח"כ מקלב על ה'קמחא דפסחא' ועל הדרישה להעלות את התקציב שצנח בעשרות מליוני שקלים בשנים האחרונות.

    כשנשאל למה הוא לא בעד לצאת לבחירות כשבכל הסקרים מפלגתו – יהדות התורה – זוכה בכמות מנדטים מספקת, ענה "למה כן לצאת לבחירות? אנחנו לא תומכים בהקדמת בחירות. המושב האחרון היה הטוב ביותר. במיוחד אחרי העברת התקציב. אמנם בקדנציה הקודמת פעלנו באופן ברור להקדמת הבחירות. אבל כעת יש שת"פ והבנות בין המפלגות המרכיבות את הקואליציה. אין חיוכים רבים וכל אחד יודע להוביל את הדברים שלו עד הנקודה שלא כואבת לשני. למה לחשוב על בחירות" הוא אומר.

    על התנהלות רה"מ, בנימין נתניהו, בנושא התאגיד, אומר מקלב "מצד אחד, אתה חושב שאין שום סיבה לביבי לצאת לבחירות. אין מה להשוות בין התאגיד לישראל היום. מצד שני, ההתנהלות שלו משדרת בחירות. אין ספק שכחלון לא מעוניין בבחירות וביבי לא ימצמץ ראשון".

    ח"כ מקלב אמר כי בראשו יש איזשהו קו מחשבה בנוגע להתנהלות רה"מ בנושא התאגיד "אני אגיד משהו שהוא הזוי" הוא אומר ומוסיף "אבל מכיוון שאני לא רואה אפשרות אחרת. רק אם הוא (ביבי. ק.ח.) יודע מה שאף אחד לא יודע והוא חושב שכלתה אליו הרעה ורק אם הוא לא יהיה רה"מ אז החקירות ומה שצפוי לו, אז כמובן הדברים האלו ירדו ממנו, אז זו הדרך הכי יפה לסיים את תפקידו כרה"מ" הוא אומר.

    בנוגע לתקציב ה'קמחא דפסחא' שצנח בשנים האחרונות בעשרות מליונים, אומר ח"כ מקלב שאף מוביל מהלך מול משרדי האוצר והרווחה להעלאת התקציב "יש לנו ויכוח ערכי שאני לא חושב שהוא נכון. שר הרווחה אומר 'הגישה של קמחא דפסחא שאומרת שמחלקים סלי מזון בשכונות לא נראית לי ואני מעדיף לפזר ע"י כרטיסים חכמים במשך כל השנה ולא לרכז הכל בקמחא דפסחא'. אנחנו אומרים לו שיש מנהג יהודי קדוש ומיוחד שאתה רואה במיוחד לפני פסח את המרכולים ורשתות השיווק מלאים באנשים שרוכשים ויש אנשים שאין להם. הממשלה היתה שותפה באופן מזערי גם אם היא תיתן את מה שאנחנו מבקשים זה בסך הכל 6%, אבל זה המסר. מנהלי עמותות אומרים איך אנחנו יכולים לבוא לאנשים בעולם ולבקש תרומות והמדינה לא נותנת כלום" אמר ח"כ מקלב.

    האזינו:



    0 תגובות