גפני: "אנחנו האחרונים שמפחדים מבחירות, אולי זה ייטיב איתנו"

    איתי גדסי No Comments on גפני: "אנחנו האחרונים שמפחדים מבחירות, אולי זה ייטיב איתנו"

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני פתח דיון פגרה בוועדה ואמר כי מפלגתו מתנגדת לבחירות, אך לא תעמוד כאבן נגף אם זו ההחלטה. "אנחנו לא מאמינים שבחירות היא דבר הנכון, אבל אנו לא חוששים מכך ואם צריך – נלך שוב לבוחר"

    ח"כ משה גפני צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני פתח הבוקר את ישיבת ועדת הכספים, והתייחס לנושא משבר תאגיד השידור הציבורי. "אנו לא חוששים מבחירות" אמר גפני.

    ח"כ גפני פתח בדבריו ואמר כי "היות והצטייר ביומיים האחרונים שכאילו המפלגות החרדיות הן נגד הליכה לבחירות, אני רוצה להבהיר שאנחנו לא נגד בחירות. אנחנו לא הופכים להיות השעיר לעזאזל, אמרנו את דעתנו. מדינה שנמצאת באתגרים כל כך גדולים ובעיות כל כך קשות שתלך לבחירות על נושא של רשות השידור ותאגיד השידור הציבורי זה מעשה חסר אחריות.

    גפני הוסיף: "אבל שלא תהיה טעות. אני שמעתי ביומיים האחרונים כאילו אנחנו נעמוד כאבן נגף. לא נעמוד כאבן נגף, ברגע שתהיה החלטה, אנחנו רק נצטער עליה, אבל לא נתנגד לזה. אנחנו האחרונים שמפחדים מבחירות.

    ח"כ גפני ציין כי "לנו אין בעיה ללכת לבחירות, להיפך, אולי זה אפילו ייטיב איתנו לפי הסקרים. לא שאני כ"כ שהסקרים זה כ"כ זה הדבר החשוב. אנחנו אמרנו את דעתנו שמדינה כמו שלנו לא צריכה ללכת לבחירות באמצע הקדנציה בגלל מהלך שניתן להגיע אתו לפתרון. אין לגבי העניין הזה ויכוח.

    הבוקר התייחס גם ח"כ אורי מקלב למשבר התאגיד, כשנשאל למה הוא לא בעד לצאת לבחירות כשבכל הסקרים מפלגתו – יהדות התורה – זוכה בכמות מנדטים מספקת, ענה "למה כן לצאת לבחירות? אנחנו לא תומכים בהקדמת בחירות. המושב האחרון היה הטוב ביותר. במיוחד אחרי העברת התקציב. אמנם בקדנציה הקודמת פעלנו באופן ברור להקדמת הבחירות. אבל כעת יש שת"פ והבנות בין המפלגות המרכיבות את הקואליציה. אין חיוכים רבים וכל אחד יודע להוביל את הדברים שלו עד הנקודה שלא כואבת לשני. למה לחשוב על בחירות" הוא אומר.

     



    0 תגובות