קווי יסוד: "הערבים לא יהיו בממשלתי, הטלפונים הראשונים לליכוד ולעבודה"

    אבי יעקב 2 Comment on קווי יסוד: "הערבים לא יהיו בממשלתי, הטלפונים הראשונים לליכוד ולעבודה"

    בהתייחסו לאיום המנהרות, אמר: "הן איום אסטרטגי (מדינת ישראל) מטפלת בהן ביותר דרכים ממה שהציבור יודע. כשמדברים על זה יותר מדי מייצרים הסלמה מול החמאס

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יאיר לפיד, יו"ר סיעת יש עתיד, פירט היום (ראשון) את תכניותיו אם ירכיב ממשלה. בריאיון שהעניק לרדיו 101.5FM אמר: "אם אבחר לראשות הממשלה, הטלפונים הראשונים שלי יהיו לליכוד ולעבודה מפני שמדינת ישראל צריכה אחדות וזה טוב אם תהיה ממשלת אחדות לאומית. כמובן שאחרי הליכוד והעבודה כל מפלגה אחרת במדינת ישראל מוזמנת ונדבר איתה, במפלגות הציוניות, היהודיות"

    לשאלה האם ממשלה בראשותו תצרף את הרשימה המשותפת השיב: "לא, אני חושב שעוד לא בשל הזמן ואני חושב שמפלגה שבתוכה יושבת בל"ד עם חאנין זועבי, באסל גטאס ושונאי ישראל ממש לא יכולים לשבת בממשלה"

    בהתייחסו לאיום המנהרות, אמר: "הן איום אסטרטגי (מדינת ישראל) מטפלת בהן ביותר דרכים ממה שהציבור יודע. כשמדברים על זה יותר מדי מייצרים הסלמה מול החמאס, כי אם החמאס יחשוב שמחר כל המנהרות נחסמות באיזו דרך פלא הוא יגיד 'אני צריך להתחיל משהו עכשיו ולצאת מהמנהרות שיש לי'. זה חוסר אחריות שפוליטיקאים ישראלים מדברים על זה. אני חושב שאפשר לטפל בזה טוב יותר ממה שזה מטופל ואני מתבטא על זה בפורומים המתאימים".



    2 תגובות

    מיין תגובות