מתחרים לאל על:קו חדש להונג קונג של "קתאי פסיפיק"

    רפורמת השמים הפתוחים מהווה את המהפכה הצרכנית הגדולה בישראל ב- 5 השנים האחרונות. הרפורמה מאפשרת לראשונה לצרכן הישראלי לרכוש כרטיס טיסה ליעדים חדשים ובמחירים זולים במיוחד.
    חיים כץ No Comments on מתחרים לאל על:קו חדש להונג קונג של "קתאי פסיפיק"

    השר כץ חנך היום טיסה ישירה ראשונה של חברת "קתאי פסיפיק" להונג קונג • מדיניות השמים הפתוחים מאפשרת כניסה של חברות תעופה שונות מרחבי העולם • אל על הייתה החברה היחידה עד כה שהפעילה טיסות ישירות בקו להונג קונג • בשורה לנוסעים למזרח

    מטוס • אילוסטרציה צילום: יח"צ
    רפורמת השמים הפתוחים מהווה את המהפכה הצרכנית הגדולה בישראל ב- 5 השנים האחרונות. הרפורמה מאפשרת לראשונה לצרכן הישראלי לרכוש כרטיס טיסה ליעדים חדשים ובמחירים זולים במיוחד.
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס חגיגי ומרגש נחנך היום קו חדש הונג קונג – ישראל.

    היסטוריה בנתב"ג. מטוס ראשון של חברת התעופה של הונג קונג "קתאי פסיפיק" נחת הבוקר בשעה 07:50 בנמל התעופה בן גוריון בטיסה ישירה מהונג קונג ופתח את הקו לתחרות לחברות נוספות.

    שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, הפתיע את הנוסעים הדיילות והקברניטים ועלה לקבל את פניהם של הנוסעים. "זהו יום חג לתעופה הישראלית השמים נפתחים גם למזרח, הישראלים טסים בזול והתיירים מגיעים" אמר השר כץ.

    השר כץ ציין כי הפעלת הקו החדש לישראל צפויה בשלב הראשון להוזיל את מחירי הטיסות בין ישראל להונג קונג בשיעור של 10-15 אחוזים.

    העיר הונג קונג

    הונג קונג קו ישיר

    "היום עשינו עוד צעד חשוב לפתיחת שמי ישראל לתחרות במזרח "קתאי פסיפיק" היא מחברות התעופה המובילות בעולם ופתיחת הקו לישראל תסייע לישראלים רבים לטוס למזרח במחירים אטרקטיביים וברמת שירות גובה ותאפשר גידול בהיקף התיירות מהמזרח לישראל" הוסיף השר כץ.

    שר התחבורה ציין כי רפורמת השמים הפתוחים מהווה את המהפכה הצרכנית הגדולה בישראל ב- 5 השנים האחרונות. הרפורמה מאפשרת לראשונה לצרכן הישראלי לרכוש כרטיס טיסה ליעדים חדשים ובמחירים זולים במיוחד.

    מטוס ה A-350 הוא מטוס הדגל של חברת 'קתאי פסיפיק" וזאת הפעם הראשונה שהחברה מכניסה את המטוס החדיש לקווי התעופה שלה. המטוס נחת בישראל ועל סיפונו 280 נוסעים, רובם תיירים מהונג קונג ומאוסטרליה שהגיעו לישראל בטיסת המשך בשל המחיר האטרקטיבי.

    המטוס צפוי המריא מישראל בשעה 14:00 מיד לאחר טקס חגיגי שיתקיים בנתב"ג כשהוא כשהוא בתפוסה מלאה. מרשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר לשר כץ כי כל הטיסות בקו לישראל מלאות עד אפס מקום עד חודש מאי והביקוש לקו הולך וגובר.

    יצוין כי חברת אל על הייתה החברה היחידה עד כה שהפעילה טיסות ישירות בקו להונג קונג.



    0 תגובות