"אין סיכום בנושא הבנייה"; ביש"ע מזהירים: נעלה על הקרקע

    אבי יעקב No Comments on "אין סיכום בנושא הבנייה"; ביש"ע מזהירים: נעלה על הקרקע

    ראשי שדולת א"י בכנסת ח"כ יואב קיש (ליכוד) וח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) הבהירו כי יתנגדו בכל תוקף ל"דיל" של בניית ישוב למפוני עמונה תמורת הקפאה מחוץ לגושים • רואה: נעשה מעשה

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מועצת יש"ע וראש המועצה האזורית מטה בנימין, אבי רואה, הגיב  לפרסום בערוץ 2 על מתווה לפיו תאפשר ארה"ב לישראל בניית ישוב חדש למפוני עמונה, תמורת הקפאת בניה מחוץ לגושים.

    רואה הבהיר בראיון לגלי צה"ל כי "אנחנו לא מכירים סיכום בין רה"מ וטרמאפ בעניין הבניה התנחלויות ואנחנו גם לא מסכמים לאחד כזה. אם לא תהיה החלטת ממשלה, יש לנו אחריות ואנחנו נצטרך לעשות מעשה ונעלה על השטח. לי יש אחריות כראש המועצה ל-40 המשפחות. יש פה ארבעים משפחות שהובטח להן מקום חדש. אנחנו מצפים ממשלת ישראל לעמוד בהתחייבויותיה. אנחנו נאפשר לממשלה לקבל החלטות ואני מאמין שיתקבלו החלטות".

    גם ראשי שדולת א"י בכנסת ח"כ יואב קיש (ליכוד) וח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) הבהירו כי יתנגדו בכל תוקף ל"דיל" של בניית ישוב למפוני עמונה תמורת הקפאה מחוץ לגושים. "אם אלה ההצעות של הבית הלבן – אין פלא שאין סיכומים. 'דיל' כזה לא יעבור בשום אופן בקואליציה הזו. הגבלת בניה ל'גושים' ו'מכסות' מתאימה לממשלת שמאל, ומנוגדת למחויבותנו לבוחרינו. הגיעה העת לחידוש תנופת ההתיישבות ולהתקדמות בהחלת הריבונות".

    בלשכת ראש הממשלה פרסמו הודעה רשמית בה נכתב כי "הידיעה של ערוץ 2 – אינה נכונה".



    0 תגובות