גרשון ורובה מארח את ארי גולדוואג לבלדה שקטה ומיוחדת

    אשר גרייבר 3 Comment on גרשון ורובה מארח את ארי גולדוואג לבלדה שקטה ומיוחדת

    האלבום, מייצג בשמו את דרך החשיבה הייחודית של גרשון כאחד שגדל בקהילה אמריקאית מעורבת, המעצימה את תחושת היהדות והשייכות לארץ ישראל. באלבום, משולבים סגנונות מוזיקליים שונים המסמלים את הרבדים בעם ישראל, היוצרים יחד את ה"אני ישראל" הפרטי בכל יהודי

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שכבש את הלבבות עם סגנון מוזיקלי מגוון והייחודי, ממשיך הזמר והיוצר גרשון ורובה עם סינגל שקט ומרגש – "ביום ההוא", מתוך האלבום ה 13 שלו, "אני ישראל".

    המוזיקאי גרשון ורובה חותם בקרוב שלושה עשורים בפעילות מוזיקלית ענפה, הכוללת 13 אלבומים, הופעות ושיתופי פעולה עם גדולי הזמר היהודי והחסידי של כל הזמנים כמו אברהם פריד, דדי גראוכר, בני פרידמן, גד אלבז, יעקב שוואקי ועוד. לא בכדי אוחז ורובה במקצועו כזמר ויוצר לאורך שנים רבות: כבן לאב חזן קהילה ולאם – זמרת אופרה, מגשים ורובה את הפתגם ש'התפוח לא נופל רחוק מן העץ'. לא מכבר, הושק אלבומו ה 13 "אני ישראל". האלבום, מייצג בשמו את דרך החשיבה הייחודית של גרשון כאחד שגדל בקהילה אמריקאית מעורבת, המעצימה את תחושת היהדות והשייכות לארץ ישראל. באלבום, משולבים סגנונות מוזיקליים שונים המסמלים את הרבדים בעם ישראל, היוצרים יחד את ה"אני ישראל" הפרטי בכל יהודי.

    מילות הפסוק מהנביא ישעיהו "כי עין בעין יראו בשוב ה׳ ציון, כי ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד", נבחרו כראי נוסף להשקפתו היהודית של גרשון ורובה. אל המילים שודך לחן בסגנון ישיבתי שכולו ערגה לשיבת האלוקים לציון.

    לביצוע השיר, מצטרף הזמר והיוצר ארי גולדוואג שחתום על לחנים פורצי דרך במוזיקה החסידית כמו "יש תקווה" של בני פרידמן ועוד. יחד הם מציגים ביצוע מרגש וסוחף כאחד.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אתם מאוד מתאימים ביחד
      אחלה דואט ואחלה שיר
      בהצלחה

    2. 2

      אחלה שיר ואחלה דואט
      אתם מאוד מתאימים
      תעשו עוד מוזיקה ביחד