נתניהו הנחה להגיש הצעת חוק לביטול 'תאגיד כאן'

    העיתונאי עמית סגל דיווח בציוץ בטוויטר כי גם משה כחלון, שר האוצר לא היה מרוצה מתזמון ההודעה על המינוי, לפי סגל באוצר "רתחו", למשמע ההודעה
    יוסי אשר 1 Comment on נתניהו הנחה להגיש הצעת חוק לביטול 'תאגיד כאן'

    נתניהו הגיע בימים האחרונים למסקנה כי המגעים עם כחלון מוצו • מקור פוליטי דיווח ל"הארץ" כי על פי המצב כרגע, "אם כחלון יסכים — מה טוב. אם לא — נתניהו ייאלץ ללכת לבחירות"

    אולפני התאגיד צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    העיתונאי עמית סגל דיווח בציוץ בטוויטר כי גם משה כחלון, שר האוצר לא היה מרוצה מתזמון ההודעה על המינוי, לפי סגל באוצר "רתחו", למשמע ההודעה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נתניהו הנחה בסוף השבוע את מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, להשלים באופן חד צדדי הכנה להצעת חוק לביטול תאגיד השידור הציבורי ולשיקום רשות השידור. לפי הדיווח ב"הארץ" נתניהו הגיע בימים האחרונים למסקנה כי המגעים עם כחלון מוצו, מקור פוליטי דיווח ל"הארץ" כי על פי המצב כרגע, "אם כחלון יסכים — מה טוב. אם לא — נתניהו ייאלץ ללכת לבחירות".

    על פי דיווח באתר "הארץ" היום ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון ייפגשו לראשונה מאז הודיע ראש הממשלה כי הוא חוזר בו מההסכמות עם כחלון, ובכוונתו לפרק את התאגיד. נתניהו וכחלון ייפגשו בישיבת הממשלה, ומיד אחריה בישיבת ראשי מפלגות הקואליציה, וצפויים להיפגש גם בארבע עיניים.

    בשבוע שעבר דווח כי מתווה חדש לפתרון המשבר סביב תאגיד השידור החדש נרקם בסביבתו של ראש-הממשלה. לפי הדיווח נשקל הרעיון כי תאגיד השידור הציבור יתחיל את שידוריו כמתוכנן רק בדיגיטל ובתחנות הרדיו, כאשר רשות השידור תמשיך לשדר את תכניות הטלוויזיה בערוץ 11. בדיווח הצטרף לדיווחים אחרים בתקשורת על ניסיונות פשרה לסיום הסוגייה. שר החינוך השר נפתלי בנט הציע כי התאגיד יקום כמתוכנן, אך חוק התקשורת החדש יוחמר והפיקוח עליו יוגבר.

    עוד הודיעו בשבוע שעבר ברשות השידור כי השדרנית גאולה אבן-סער אשתו של השר לשעבר גדעון סער, נבחרה להוביל את מהדורת החדשות המרכזית. לפי דיווחים המינוי לא התקבל בשמחה בסביבת ראש הממשלה, מקורב לראש הממשלה. העיתונאי עמית סגל דיווח בציוץ בטוויטר כי גם משה כחלון, שר האוצר לא היה מרוצה מתזמון ההודעה על המינוי, לפי סגל באוצר "רתחו", למשמע ההודעה.



    1 תגובות

    מיין תגובות