דריכות וכוננות רחבת היקף לאחר חיסול פוקאה

    פוקהא חוסל מטווח קצר סמוך לביתו בשכונת תל אל־הווא שבדרום מערב העיר עזה בידי מתנקש או מתנקשים שהשתמשו בכלי נשק עם משתיק קול. הם ירו בו בראשו ארבעה כדורים, נמלטו ופוקהא מת מיד
    קובי פינקלר No Comments on דריכות וכוננות רחבת היקף לאחר חיסול פוקאה

    בישראל ובמערכת הביטחון מסרבים בכל דרך להתייחס ורק מציינים כי פוקהא היה ראש מטה הגדה כלשונם בכל הקשור להנחיות לביצוע פיגועים וכי הוא אחראי ישירות לפיגוע בצומת מירון בו נרצחו 9 ישראלים ונפצעו עשרות

    מאזן פוקהא ימ"ש
    פוקהא חוסל מטווח קצר סמוך לביתו בשכונת תל אל־הווא שבדרום מערב העיר עזה בידי מתנקש או מתנקשים שהשתמשו בכלי נשק עם משתיק קול. הם ירו בו בראשו ארבעה כדורים, נמלטו ופוקהא מת מיד
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דריכות וכוננות הבוקר במערכת הביטחון בעיקר סביב רצועת עזה בעקבות חיסולו של מאזן פוקהא בעזה בסוף השבוע מחשש להסלמה מצד החמאס.

    כוחות הביטחון המוצבים דרך קבע במעטפת רצועת עזה הונחו לכוננות מוגברת כאשר בין ההנחיות שינוי הפטרולים בגדר המערכת, עיבוי הכוחות ועוד.
    נציין כי רק בשבוע שעבר ערך צהל תרגיל רחב היקף של אוגדת סיני בו זומנו 2000 לוחמים בהתרעת פתע ובו תורגלו כל התרחישים האפשריים.
    גם ביהודה ושומרון חודדו הנהלים להגברת הכוננות וגם כאן מחשש שהחמאס יוציא לפועל פיגוע רחב היקף באזור זה,אזור מגוריו ומולדתו של בכיר  החמאס שחוסל בנסיבות מסתוריות.
    בישראל ובמערכת הביטחון מסרבים בכל דרך להתייחס ורק מציינים כי פוקהא  היה ראש מטה הגדה כלשונם בכל  הקשור להנחיות לביצוע פיגועים וכי הוא אחראי ישירות לפיגוע בצומת מירון בו נרצחו 9 ישראלים ונפצעו עשרות.

    כזכור, אלמונים רצחו ביום שישי ביריות את בכיר חמאס מאזן פוקהא, ששוחרר במסגרת עסקת שליט, ונמלטו מהמקום.

    האירוע התרחש ליד ביתו של פוקהא בשכונת תל אל־הווא בעזה. עדיין לא ברור מי אחראי לאירוע ומה המניע שעומד מאחורי הירי.

    בחמאס מאשימים את ישראל בחיסול של פוקהא ומבטיחים כי "הנקמה תגיע". הלווייתו הפכה למפגן כוח גדול שבמסגרתו צעדו חמושים רבים. אלפים השתתפו בהלוויה של פוקהא ששוחרר בעבר בעסקת שליט, ובהם מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר ובכיר הארגון איסמאעיל הנייה.

    פוקהא חוסל מטווח קצר סמוך לביתו בשכונת תל אל־הווא שבדרום מערב העיר עזה בידי מתנקש או מתנקשים שהשתמשו בכלי נשק עם משתיק קול. הם ירו בו בראשו ארבעה כדורים, נמלטו ופוקהא מת מיד.

    פוקהא, שגורש במסגרת העסקה לרצועה, היה אחד ממכווני הפיגועים ביו"ש בשנים האחרונות במסגרת 'מטה הגדה' של חמאס שכיוון מרצועת עזה חו־ ליות צבאיות של הארגון ביו"ש. הזרוע הצבאיתשל חמאס פרסמה הודעת אבל בעקבות חיסולו של פוקהא, שמוגדר בה 'מפקד'.

    פוקהא, איש חמאס מהעיירה טובאס במקור, נשפט בישראל בשנת תשס"ג לתשעה מאסרי עולם אחרי שהורשע בשליחת מחבל לבצע פיגוע התאבדות. המחבל התפוצץ באוטובוס של חברת אגד ליד מירון ורצח 9 בני אדם. הוא שוחרר מהכלא בעסקת שליט בשנת תשע"א ועקב חומרת מעשיו הוא גורש לרצועת עזה.



    0 תגובות