עיסקה בדרך: יישוב לעמונה תמורת ריסון בניה בתוך הגושים

    שלום בידרמן 1 Comment on עיסקה בדרך: יישוב לעמונה תמורת ריסון בניה בתוך הגושים

    הממשל האמריקני יכיר מצד אחד באלפי יחידות הבנייה שעליהן הכריז נתניהו ובעיקר יאפשר לראש הממשלה לקיים את הבטחתו למפוני עמונה ולהקים את ההתנחלות החדשה והמדוברת • נתניהו יסכים לקו של ממשל טראמפ, שיקרא לריסון הבנייה

    צילום: לע''מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חדשות 2 מפרסם בסוף השבוע כי יש נוסחה בין נתניהו לטראמפ על עתיד הבניה ביו"ש. לפי הדיווח של דנה וייס על-פי אותה נוסחה, הממשל האמריקני יכיר מצד אחד באלפי יחידות הבנייה שעליהן הכריז נתניהו ובעיקר יאפשר לראש הממשלה לקיים את הבטחתו למפוני עמונה ולהקים את ההתנחלות החדשה והמדוברת. בהמשך, נתניהו יסכים לקו של ממשל טראמפ, שיקרא לריסון הבנייה בכלל והתמקדות של ישראל בבנייה רק בתוך גושי ההתיישבות.

    על פי הפרסום באתר חדשות 2 "הנוסחה הזו מחייבת אישור של שני הצדדים ועלולה להיתקל כמובן בהתנגשות של השותפות הקואליציניות. בלשכת נתניהו לא התייחסו לתוכך הידיעה לחיוב או לשלילה, אך נמסר כי "יש בה אי-דיוקים לא מעטים".

    אתמול פרסם הבית הלבן הודעה משותפת לממשל טראמפ וממשלת ישראל בעקבות השיחות על הבנייה בשטחים. "לפי שעה אין סיכומים חד-משמעיים בין הצדדים, המשלחת האמריקנית ביטאה את חששותיו של הנשיא טראמפ מפני הבנייה בהתנחלויות בהקשר של התקדמות לקראת תהליך שלום. המשלחת הישראלית הבהירה כי בכוונתה לאמץ מדיניות ביחס לפעילותה בהתנחלויות שלוקחת בחשבון חששות אלה".

    "משלחות בכירות של אמריקנים וישראלים סיכמו היום ארבעה ימים רצופים של שיחות קדחתניות. בשיחות ניתן דגש מיוחד לצעדים קונקרטיים וקצרי-טווח לשיפור המצב הכללי לקראת השגת שלום אמיתי וממושך בין הישראלים והפלסטינים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ראש הממשלה יצא נקניקיה בלחמניה- חבל