חולי סרטן מעזה שהובאו לטיפול בישראל הבריחו כספים לטרור

    צבי הדס No Comments on חולי סרטן מעזה שהובאו לטיפול בישראל הבריחו כספים לטרור

    "קיים ניצול ציני של החולים על ידי גורמים טרור כמו חמאס. כוחות הביטחון ששומרים על אזרחי ישראל, יהודים וערבים, פועלים לילות כימים לשמור על חיינו כאן. להם גם נתונה הסמכות הסופית להחליט, האם מתן האישור יהווה סכנה ממשית לאזרחי ישראל או לא"

    אילוסטרציה צילום: דוברת הדסה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     חולי סרטן תושבי הרצועה, שקיבלו אישור לטיפול רפואי בישראל, ניצלו את האישור להבריח באמבולנס עשרות אלפי שטרות של כסף, שיועדו למימון טרור כך מדווח העיתונאי אבי עמית בשבועון מצב הרוח.

    זאת אחרי שאותם חולים הצהירו בחקירת השב"כ לפני שקיבלו אישור כניסה, כי אין ברשותם כסף. כך גילה סגן שר הביטחון אלי בן דהן (הבית היהודי) במליאת הכנסת, בתשובה לשאילתא של ח"כ עאידה תומא סולימאן (הרשימה המשותפת), בנוגע לנתונים שפורסמו, המצביעים על ירידה של %40 במספר אישורי הכניסה מעזה הניתנים לחולי סרטן.

     בן דהן סיפר שחלק מאותם חולים הבריחו גם זהב, שאמור היה לשמש כמימון לטרור. לפחות באחד המקרים, הכספים והזהב הוברחו בעגלת תינוק.

    בנוסף, מאות חולים שנכנסו לארץ לשם טיפול, נשארו בישראל ולא חזרו לעזה אחרי הטיפול, כשהם הופכים להיות שוהים בלתי חוקיים.

    סגן השר בן דהן הסביר כי למרות שלא חל שום שינוי בשנת 2016 ,במדיניות האזרחית ובקריטריונים להנפקת היתרים לכניסה לישראל, לתושבי רצועת עזה לצרכי טיפול רפואי וצרכי בריאות נוספים, הנתונים מצביעים על ירידה בגלל הנימוק הביטחוני, גם בתחום האישורים לחולים.

    "קיים ניצול ציני של החולים על ידי גורמים טרור כמו חמאס. כוחות הביטחון ששומרים על אזרחי ישראל, יהודים וערבים, פועלים לילות כימים לשמור על חיינו כאן. להם גם נתונה הסמכות הסופית להחליט, האם מתן האישור יהווה סכנה ממשית לאזרחי ישראל או לא", אמר סגן שר הביטחון.

    "שלא נטעה, הכסף המוברח הוכוון על ידי גורמי טרור. שוב טרוריסטים עושים שימוש באזרחים מעזה, כדי לממן רצח של ישראלים". בסיום דבריו אמר לח"כ תומא– סולימאן: "אני מתפלא עלייך. את צריכה לגנות את הטרוריסטים, שמשתמשים בתושבי עזה למטרות הנאלחות שלהם. לא להגן עליהם. את צריכה לעמוד כאן במליאת הכנסת ולהעביר מסר ברור, שמה שהם עושים, הוא לא מוסרי ולא ראוי. "אני רוצה לומר אמירה ברורה: ככל שלא ייעשה שימוש לרעה באישורים הרפואיים הניתנים לתושבי עזה, ניתן יהיה להגדיל את מספר האישורים המבוקשים".



    0 תגובות