כרזות בהפגנה מוסלמית בלונדון: צפו לסיבוב שני של ה-11/9

    שלמה בן יוסף No Comments on כרזות בהפגנה מוסלמית בלונדון: צפו לסיבוב שני של ה-11/9

    כן מופיעים שם איומים לפיהם ישתלט האיסלאם על העולם ועוד. בחלק מהצילומים נראות נשים מוסלמיות עם רעלה, הנושאות את הכרזות, ולידם גם שוטרים בריטיים

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהפגנה גדולה של מוסלמים שנערכה בלונדון בימים האחרונים, נישאו כרזות ובהן איומים חמורים ביותר על אירופה וארצות הברית, לרבות איומים בנוסח "חכו ל-11/9 (פיצוץ מגדלי התאומים ועוד) וכן "בקרוב תראו את השואה האמיתית" ועוד.

    כן מופיעים שם איומים לפיהם ישתלט האיסלאם על העולם ועוד. בחלק מהצילומים נראות נשים מוסלמיות עם רעלה, הנושאות את הכרזות, ולידם גם שוטרים בריטיים.

    הצילומים צולמו על ידי יהודי בלונדון, שאינו צלם מקצועי, והגיעו לידי בני גורן (גרינהוט), יהודי בפלורידה שבארצות הברית, העוסק באורח אישי במאבק באנטישמיות, כמעט מאז ילדותו, כאשר הגיע לאנגליה כילד פליט מצ'כוסלובקיה דאז, במסגרת ה'קינדר טרנספורט' (משלוח הילדים) שבמסגרתו הסכימה בריטניה לקלוט 000,10 ילדים יהודיים מגרמניה ומרכז אירופה.

    גורן קבל בפני כתב 'מצב הרוח' על כך שאף אחד מערוצי הטלוויזיה בארצות הברית לא מצא לנכון לשדר את צילומי האיומים המחרידים האלה בשידורי החדשות. הוא מוסיף ושואל: "עד מתי ינהג העולם בסבלנות כלפי המוסלמים הללו, המאיימים להחריב את העולם?" אביו של גורן, אהרן גרינהוט ז"ל, הצליח לשלוח ארצה אונייה, ובה מאות רבות של יהודים ממרכז אירופה, שהגיעו ארצה בשלום, עוד לפני מלחמת העולם השנייה, וכך הצילם מאימי השואה. ידיעה שפרסם יצחק הילדסהימר במצב הרוח.



    0 תגובות