להתאחד: "המטרה של החילוניים – להשכיח את התורה מישראל"

    דוד קורצוייל 1 Comment on להתאחד: "המטרה של החילוניים – להשכיח את התורה מישראל"

    "אמרו לי שבירושלים "בזכות" ראש העיר שנבחר ע"י כמה אנשים "חכמים" בעיניהם, יש היום מקומות בילוי פתוחים בשבת כפול ממה שהיה קודם, שהיו בהתחלה עשרים ושלושה עכשיו יש ארבעים וששה-ארבעים ושבעה"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פסימיות בשיעור חי העביר במוצ"ש הקודם ראש ישיבת כסא רחמים. "גם אלה עם כיפה סרוגה ג"כ שומרי תורה ומצוות, ואנחנו צריכים להתאחד כולם, כי היום יש גזרות נוראות ואיומות, שלוקחים בנות בכח לצבא ע"י ששואלים אותם שאלות של שטות שאין בהן ממש, ואם לא יודעת אז אומרים לה: את לא דתייה וחייבת להתגייס! ולא יעזור לה כלום.וגם לבחורים עושים חרבן, שמגייסים בחורים דתיים ושמים אותם במקום מעורב למה? כי ככה פסק "אייזנקוט"! והאדם הזה בא ממשפחה של רבנים, ואמא שלו עם כיסוי ראש ומתפללת עליו, אז למה תעשה ככה? להכעיס?! פעם לא היו מעיזים לעשות דבר כזה והיום חושבים אחרת" כך הגאון רבי מאיר מאזוז בשיעורו השבועי.

    הרב מאזוז הצליף בלשונו ואמר כי ""היום הם רוצים להחריב את עם ישראל, את הקדושה של עם ישראל, מה החיים האלה? למה עושים דברים כאלה? כי הם רוצים להחריב את עם ישראל! אבל לא יעלה בידם הדבר הזה, המה יאבדו והתורה תעמוד, כי אי אפשר להילחם בתורה, ונלחמו בה מאז פרעה ונבוכדנצר וסנחריב וכו', אבל התורה חיה וקיימת! איך כתוב בגמרא "אני ראיתי בן סורר ומורה וישבתי על קברו", וזה סימן על כל הבנים הסוררים והמורים לכל אורך ההסטוריה כולה, שבסוף יישבו על קברם וישתכחו מן העולם, ולא ישאר מהם פליט ושריד".

    הוא סיפר כי "אמרו לי שבירושלים "בזכות" ראש העיר שנבחר ע"י כמה אנשים "חכמים" בעיניהם, יש היום מקומות בילוי פתוחים בשבת כפול ממה שהיה קודם, שהיו בהתחלה עשרים ושלושה עכשיו יש ארבעים וששה-ארבעים ושבעה. אבל איך קורה דבר כזה? כי בזמן הבחירות אמרו: מה אכפת לנו? "ברקת" יותר טוב, הוא אדם מבריק… וכשהיה אחד חרדי לא השאירו מלה שלא כתבו עליו וביזו אותו )ואפילו כשקרה משהו לנכדתו אמרו שזה קרה לו בגלל זה(. והרי אדרבה היה עדיף שיהיה לנו אחד שומר תורה מצוות, ואפילו שאינו שומר מאה אחוז אבל לפחות מכבד תורה ומצוות .ואיפה השכל של ה"חכמים" האלה? הרי אנחנו סובלים והם מכסים ומתעלמים, וכי העיקר לשבת על כסאות של עור צבי?! מה זה יעזור לכם? תהיו ישרים, תלחמו על התורה, תלחמו על השבת, תלחמו על הצניעות, ככה צריך לעשות. כולנו חברים למען התורה .בכובשביל זה מותר ללכת ביחד "שחורים" ו"סרוגים", ולא צריכים לשנוא אחד את השני, ואדרבה כולנו חברים למען התורה, שהרי יש דברים שאנחנו מוכנים להצביע יחד, וא"כ למה נריב אחד עם השני ונהיה קיצוניים?

    ואם אנחנו שווים בדבר אחד אז נתאחד, ונעשה הפגנה ביחד: למען ארץ ישראל ולמען השבת ולמען הצניעות וכו', כי המטרה שלהם להשכיח את התורה מישראל, וזה לא יעלה בידם, ואלף כמותם יעברו מן העולם והתורה תשאר, לא אייזנקוט ולא קנקוט ולא פרקוט, לא ישאר מהם כלום! אבל תדעו לכם, שאדם צריך לדעת להיות חזק, כי אם אתה מתפתה בכסף או בכבוד, אתה לא שווה פרוטה אחת! ואח"כ כשיתבטלו הגזירות כל אחד ילך לפי שיטתו, למשל המפד"ל מתירים את "שירות לאומי" ואילו אנחנו אוסרים את זה.

    בזמנו החזון  איש אמר על שירות לאומי "יהרג ואל יעבור", וככה אמר לאחותו: אם יבואו לקחת את הבנות שלך תדעי לך שזה יהרג ואל יעבור, ולא ידענו אז מה כ"כ החומרא הזאת? אבל היום יודעים שהמטרה של החילוניים להשכיח את התורה מישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבוד הרב מצות אחדות כוללת גם את אחינו רוב הספרדים הולכים אחרי פסקי רוב רבני הספרדים בדור עם שס.. גם איתם יש אחדות … אבל בפלגה של הרב יוצרת פילוג גמור בעם שלא היה כמותו מעולם…. וכובד הרב אמר לרב בעדני שלא יהיה מחלוקות מזה ואם עכשיו הרב רוצה אחדות וראה שהפלגה עושה מחלוקות אז אני חושב לעניות דעתי שרצוי מאוד לסגור את המפלגה רק קידוש ה' יהיה מזה…