מקלב לאזולאי: הייתכן שהמקוואות הפרטיים זולים יותר מהממשלתיים?

    איתי גדסי 1 Comment on מקלב לאזולאי: הייתכן שהמקוואות הפרטיים זולים יותר מהממשלתיים?

    חבר הכנסת מקלב פנה לשר הדתות בבקשה להוריד את מחירי המקוואות ברחבי הארץ: "מחירי המקוואות עלו באופן דרמטי במשמרת קודמת, וזו פגיעה ממשית • השר לשירותי דת השיב: "זה תלוי בפקידי האוצר אשר מסרבים לאפשר את ההנחה"

    צילום: Photo by Flash 90
    19:11
    16.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה הפסיכולוגים מתעקשים ליישם שיטות שלא עובדות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Photo by Flash 90

    חבר הכנסת אורי מקלב פנה אמש לשר הדתות דוד אזולאי בבקשה להוריד את מחירי המקוואות ברחבי הארץ.

    בדבריו אמר ח"כ מקלב: "מחירי המקוואות עלו באופן דרמטי במשמרת קודמת, וזו פגיעה ממשית בציבור, במשפחותיהם ובצרכי הדת שלהם, המחירים מאוד מאוד יקרים; המקוואות הפרטיות, לא הממשלתיות, לא הציבוריות, עולות הרבה יותר זול, איך יכול להיות שירות שהממשלה, שהמדינה נותנת, יותר יקר ממחיר של מקוואות פרטיות. מקלב פנה לשר לשירותי דת ואמר: "היום כשאתה במשמרת שלך, כשאתה שר, אני שואל מה נעשה, ועדיין לא נעשה, על מה שאפשר לעשות במחירי המקוואות".

    השר לשירותי דת השיב כי דבר זה תלוי בפקדי האוצר אשר מסרבים לאפשר את ההנחה, "אנחנו תלויים באוצר, ואני מאוד מקווה שהאוצר יאשר לנו את ההנחה. אמר השר והוסיף, אני מסכים אתך, לא יעלה על הדעת שאדם שבא עם ילדיו לטבול במקווה פעם בשבוע יצטרך לשלם כל כך הרבה כסף, אין לכך שום הצדקה".

    השר אזולאי ציין כי: "אני מאוד מקווה שזה יקרה בזמן הקרוב, ויאשרו לנו להוריד מחירים במקוואות. מחירים כל כך גבוהים, במיוחד כשמדובר שבדבר הזה היו מחירים זולים עד שהגענו לתאגידי המים. ברגע שעברנו לתאגידי המים המחירים קפצו בצורה משמעותית בכל המקוואות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד למקלב לאחרונה העלו את מחירי הטבילה בימי שישי ל20 ש"ח גניבה לאור היום וזה במשמרת של האדון אזולאי תתחיל להתעורר או שאני יפיף את זה בכול הרשתות וארקא למרד בכול המקוואןת בארץ