אביגדור יצחקי: מכרז שיווק ראשון לשפיר יצא בסוף 2017

    אני רוצה להודות לך השר דרעי על ההחלטה האמיצה להקים את היישוב בשטחי המועצה שפיר. לא כל שר פנים היה עושה זאת. הגעת לתפקיד בזמן הנכון לטובת כלל הציבור החרדי
    איתי גדסי 2 Comment on אביגדור יצחקי: מכרז שיווק ראשון לשפיר יצא בסוף 2017

    יו״ר ש״ס ושר הפנים בסיור משותף בשטחי העיר החרדית החדשה שפיר השר דרעי: ״יוצאים לדרך – נקים בקרוב את מנהלת ההקמה של שפיר״ • בסיור המיוחד בשפיר השתתפו סגן השר כהן, סגן השר נהרי, ח״כ מוזס, ח״כ אשר, ראש מטה הדיור אביגדור יצחקי ואשר אברג׳ל ראש המועצה האיזורית שפיר • יצחקי: ״שפיר היא מהלך היסטורי לציבור החרדי בעלות של מילארד שקל. נתחיל את השיווק כבר השנה״

    אני רוצה להודות לך השר דרעי על ההחלטה האמיצה להקים את היישוב בשטחי המועצה שפיר. לא כל שר פנים היה עושה זאת. הגעת לתפקיד בזמן הנכון לטובת כלל הציבור החרדי
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורת שפיר: ״אנו ניגשים מיד לעבודה. נאיץ בכל הגורמים כדי לזרז את הקמת היישוב החרדי בשטחי המועצה איזורית שפיר״, כך אמר היום יו״ר ש״ס שר הפנים הרב אריה דרעי בסיור מיוחד שערך בשטח המיועד להקמת היישוב. אל הסיור התלוו סגן שר האוצר הרב יצחק כהן, סגן שר הפנים משולם נהרי, ח״כ מנחם אליעזר מוזס, ח״כ יעקב אשר, אביגדור יצחקי, ראש מטה הדיור ואשר אברג׳ל ראש המועצה האיזורית שפיר.

    הפמליה הגיעה אל השטח המדובר והתרשמה מהמרחבים העצומים והמוריקים עליהם אמורה לקום העיר החדשה הכוללת מעל 9,000 יחידות דיור. ראש המועצה האיזורית הציג בפני השר והנוכחים מפה ועליה תרשים המראה את תכניות המתאר של העיר, הכוללת יחידות דיור ואיזורי תעסוקה.

    אשר אברג׳ל, ראש המועצה האיזורית שפיר קידם בברכה את השר והמכובדים ואמר: ״אני שמח שיש לנו שותפים כדוגמת שר הפנים הרב דרעי שיודע להכריע ולגייס את שאר חברי הממשלה לפרויקט הזה. יחד נגיע להסכמים מרשימים לטובת כל הגוף אוכלוסיות המתגוררות במועצה״.

    ראש מטה הדיור מר אביגדור יצחקי אמר בסיור: ״מדובר במהלך היסטורי של 9,000 יח״ד למגזר החרדי, בסדר גודל של מילארד שקל. בכוונתי להוציא לשיווק 2,000 יח״ד מהפרויקט כבר השנה במקביל להמשך הפיתוח״.

    יצחקי הוסיף: ״כולם מברכים על הפרויקט. אפילו ראש עיריית קריית גת התקשר אלי ואמר לי, אני מברך אותך על המהלך. גם ח״כ מיקי זוהר שהתנגד בתחילה ישבתי איתו אתמול והסכים. אני מאמין שזה אחד הפתרונות הראשוניים שלנו למצוקת הדיור במגזר החרדי. אין פתרון טוב יותר מהדבר הזה. ברגע ששר הפנים דרעי נרתם לעניין הזה ונתן את כל כובד משקלו העניין נכנס לביצוע״.

    השר אריה דרעי ברך את הנוכחים ואמר: ״אני מודה למועצה האיזורית שפיר. לא מצאנו אכסניה טובה יותר שתקדם את את המקום הזה במהירות ובמקצועיות כמו שפיר וזו הבעת אימון גדולה שלנו במועצה, שהיא יציבה ואיתנה שבאה מתוך שיקול טהור לעזור ולפתח. בעזרת ה׳, אחרי החגים נקים מנהלת הקמה שתהיה לצד המועצה האיזורית כדי לזרז ולהתאים את המקום הזה לאופי שלו ולצרכים הקהילתיים. כשהיישוב יוקם ברור שנתאים לו מסגרת מוניציפאלית מתאימה, אבל עד אז, אין יותר מתאים מהמועצה המקומית שפיר ללוות ולקדם אותו, יחד עם מנהל מקרקעי ישראל ומטה הדיור. נעשה הכל כדי שנוכל לצאת כמה שיותר מהר לציבור הרחב עם הבשורה שיש כבר אופק של פיתרון. במקביל למנהלת ההקמה תהיה ועדת היגוי שתעמוד על המשמר מבחינת הצביון״.

    עוד הוסיף השר דרעי, ״כפי שאתם רואים נמצאים כאן גם חברינו מסיעת יהדות התורה מה שמלמד שהיישוב הזה יהיה של כלל עם ישראל למען כל האוכלוסייה הצעירה המבקשת דיור״. בישיבת עבודה שנערכה במועצה האיזורית, אמר ח״כ מוזס: ״משנכנס אדר מרבים בשמחה. אד״ר ר״ת רבי אריה דרעי. יש לכולנו שמחה שהוא נכנס לפרויקט הזה כדי להביא לפתרון המצוקה הקיימת. לפני ארבעים שנה הייתי מסתובב כאן יחד עם זבולון המר כדי לבחון מקום להקמת מוסד לילדים וכיום אי אפשר להכיר את השטח. גם בתקופה האחרונה סיירתי כאן ודחפתי להקמה של התיישבות חרדית. צריך לדעת שנושא הדיור זה ׳התאגיד׳ שלנו. לא נוותר עליו״.

    ח״כ יעקב אשר אמר בישיבת העבודה ״אני רוצה להודות לך השר דרעי על ההחלטה האמיצה להקים את היישוב בשטחי המועצה שפיר. לא כל שר פנים היה עושה זאת. הגעת לתפקיד בזמן הנכון לטובת כלל הציבור החרדי״, עוד הוסיף ח״כ אשר, ״הפוטנציאל בפרויקט הוא עצום, אך כדי שהמקום יצליח צריך לערוך התאמות ושינויים בתוכנית ׳מחיר למשתכן׳ כך שיותאם באופן מושלם לחרדים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איפה זה שפיר? צפון, דרום ?
      ללא ספק אם לא יעשו קומבינות על חשבון הזוגות הצעירים הכל ילך בסדר.. וד"ל