מלון עם הכלב: גם מלונות טראמפ פותחים את שעריהם לארוח כלבים

    אבי יעקב No Comments on מלון עם הכלב: גם מלונות טראמפ פותחים את שעריהם לארוח כלבים
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לשמחת בעלי הכלבים, לקראת חופשות חג הפסח והקיץ מושקות חבילות נופש הפותחות את שערי בתי המלון לכלבים ומתאימים את הארוח לדרישותיהם.

    המובילים בתחום הם מלונותיו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, המציעים ארוח לכלב ברמה של 5 כוכבים. בתוכנית שהשיקה הרשת כלבים יוכלו למלא את בטנם בפינוקי גורמה מתפריט רום סרוויס מיוחד, ללון על מיטת קטיפה המותאמת לגודלם ולהנות מערכת בידור הכוללת צעצועים. אורחים שסדר יומם אינו מאפשר לקחת עימם את הכלב יכולים להיעזר בשרותי דוגי ווקר מטעם מלונות טראמפ שיטייל עם הכלב בפארקים שבסביבת המלון, ומפות עם סימון של הפארקים המותאמים לכלבים ימתינו בחדרים.

    לדברי איל סגל מאתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד: "בעקבות התחזקות טרנד ארוח הכלבים הכנסנו את האפשרות לאתר מלונות המותאמים לחיות מחמד. מי שגידל כלב יודע עד כמה הוא חבר משפחה קרוב והשארתו לבד עם ביקורי דוגיסיטר או בפנסיון עלולה ליצור דאגה ופוגמת בהנאה מהחופשה."

    מלונות נוספים המציעים ארוח לכלבים הם Hoteldorf Gruner באוסטריה, המפעיל בריכת שחיה לכלבים. מלוןLas Ventanas במקסיקו מספק לכלב קאבנה ניידת ועיסוי על שפת הים לחיות מחמד. המלון האורבני The Milestone בלונדון מציע פינוקי מיטה, חלוקי חרצה ואפילו חגיגת יום הולדת בהזמנה מראש.

    מבדיקה של אתר הוטלס קומביינד עולה שמרבית המלונות המציעים חבילת נופש לכלבים הם ברמת ארוח של 3 כוכבים ומעלה. לפי בדיקת האתר עלות לילה עם חיית מחמד בחופשת פסח יעלה במלונות טראמפ במנהטן 2,040 שקל ללילה ובהוואי 1,807 שקל. אך ברמת ארוח של 3 כוכבים אפשר למצוא מלונות לכלבים מוזלים יותר, מלון בפריז יעלה החל מ-350 שקל ובאנגליה החל מ-342 שקל.



    0 תגובות